Telle kalorier?

Teller bare karbohydrater, så lite til hjelp.. [8D]

Nei du.. Her spiser vi alt vi får inn [:D]

haha Lene[8D] den ser jeg faktisk!

Men Memyself - er du seriøs? (kan aldri vite med deg vettu[8D]) hvis så: hvorfor og hva får du ut av det?

Jeg teller kalorier, Tjukka [:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Men Memyself - er du seriøs? (kan aldri vite med deg vettu[8D]) hvis så: hvorfor og hva får du ut av det?

He he.. Ja, denne gang er jeg faktisk seriøs! [:D] Føler jeg kan spise ganske normalt ved å kutte ut/ned på karbs. Spiser egg, bacon, kylling, kjøttdeig and so on... Slipper liksom en helomvending i matveien! [:)] K gikk ned 10 kg. på bare 2-3 mnd.. Og svigerinnen min har sikkert gått ned 20 kg, på kort tid!

Jeg er bare ute etter å kvitte meg med magefettet da.. Da er det jo lurt å kutte ut sukker og stivelse! [:-]

Har skeiet helt ut i det siste, med snop og cola og you name it! Så nå er det skjerpings!!

Kombinerer med trening.. [:)]

nei, beklager...[;)] pakker inn d som er å finne[:)]

ORIGINAL: MeMyself

He he.. Ja, denne gang er jeg faktisk seriøs! [:D] Føler jeg kan spise ganske normalt ved å kutte ut/ned på karbs. Spiser egg, bacon, kylling, kjøttdeig and so on... Slipper liksom en helomvending i matveien! [:)] K gikk ned 10 kg. på bare 2-3 mnd.. Og svigerinnen min har sikkert gått ned 20 kg, på kort tid!

Jeg er bare ute etter å kvitte meg med magefettet da.. Da er det jo lurt å kutte ut sukker og stivelse! [:-]

Har skeiet helt ut i det siste, med snop og cola og you name it! Så nå er det skjerpings!!

Kombinerer med trening.. [:)]
[/quote

Ja jeg har hørt fra mange som er fornøyde med denne veien. Men den passer meg dårlig siden jeg er allergisk mot egg... begrenser liksom ganske mye i kostholdet... men samtidig så MÅ mannen ha variert kosthold, karbo og protein i balanse så da tenkte jeg at jeg kan prøve å fortsette å lage og spise det jeg pleier, bare i mindre doser[8D].

Får se om jeg finner noe ut av dette og om det hjelper på[:D]

Jeg begynner i morgen!! Nå SKAL jeg ned 10kg til.. Har gått ned 15kg på den måten for 5 år siden. Utrolig hvor bevisst en blir på kaloriinnhold. Ganske mange feller å gå i!![;)]

Jeg brukte VG vektklubb da. Grete Roede funker på samme måte tror jeg!

ORIGINAL: *MissMe*

Jeg begynner i morgen!! Nå SKAL jeg ned 10kg til.. Har gått ned 15kg på den måten for 5 år siden. Utrolig hvor bevisst en blir på kaloriinnhold. Ganske mange feller å gå i!![;)]

åh! *google vektklubb*!! masse lykke til - feel free to share altså[8D] tips for måltider og lignende altså[:D]

ORIGINAL: *MissMe*

åh! *google vektklubb*!! masse lykke til - feel free to share altså[8D] tips for måltider og lignende altså[:D]

Holder ikke noe for meg selv jeg vettu...[8D][8D] Livredd for å gå opp i vekt nå når snuppa er begynt å spise mer og mer...[&:][&:] Så nå MÅ jeg skjerpe meg!!![;)]

Men hva skal du egentlig gå ned i vekt etter frøken x-SMALL...[>:][>:]

Da tror jeg at jeg har funnet frem planen til min første dag. Får ta hver dag om gangen i første omgang mens jeg setter meg inn i hvor mange kalorier ligger i alt mulig og når jeg har handlet inn til uken skal det goså bli litt lettere å finna på retter[8D].

Så får vi se om dette duger for å komme meg gjennom dagen med dobbel trening da[&:][8D] Hvis ikke trapper jeg ned treningen iallefall.

Frokost blir havregrøt
lunsj blir 2 dl kultura med banan og rosin + 2 knekkebrød med kalkun, avokado og løk
mellommåltid blir nok "tuna snack" hvis jeg finner den i butikken[8D]
Til middag blir det indonesisk wok - har ikke enda funnet ut hvor mye av den jeg kan spise da[8|][8D]
Til kvelds skal jeg ha 2 knekkebrød med cottage cheese og løk

Sounds ok?

Da tror jeg at jeg har funnet frem planen til min første dag. Får ta hver dag om gangen i første omgang mens jeg setter meg inn i hvor mange kalorier ligger i alt mulig og når jeg har handlet inn til uken skal det goså bli litt lettere å finna på retter[8D].

Så får vi se om dette duger for å komme meg gjennom dagen med dobbel trening da[&:][8D] Hvis ikke trapper jeg ned treningen iallefall.

Frokost blir havregrøt
lunsj blir 2 dl kultura med banan og rosin + 2 knekkebrød med kalkun, avokado og løk
mellommåltid blir nok "tuna snack" hvis jeg finner den i butikken[8D]
Til middag blir det indonesisk wok - har ikke enda funnet ut hvor mye av den jeg kan spise da[8|][8D]
Til kvelds skal jeg ha 2 knekkebrød med cottage cheese og løk

Sounds ok?

Høres bra ut det. Du skal nok kunne være god og mett gjennom hele dagen!![:)]
Når du trener så skal du spise mer. [;)]

har aldri skjønt meg på det der jeg.. passer bare på å spise litt av alt.. alt med måte[;)]

teller også kalorier. legger alt inn i vektklubben.no

ORIGINAL: TauZa

teller også kalorier. legger alt inn i vektklubben.no

ser man mð kjøpe adgang til den - er du fornøyd? Er det verdt pengene altså? Får du støtte til å telle kaloriene, altså vite hvor mye av hva du kan spise for at du inntar riktig mengde mat?

Back
Topp