Telle innlegg?

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Hvordan kan jeg finne antall innlegg slik jeg finner ut om jeg er velkommen på skjult gruppe?

Tror du går inn på Min side, men i en nettleser?

ja, men hvor på min side og er det mulig å få det telt uten å telle manuelt?

Du må telle manuelt. Men det vises 20 innlegg per side (i hvert fall hos meg), så har du ti innlegg på side 3 har du 50. :)

Jeg venter bare på at jeg skal ha vært medlem lenge nok, to dager igjen! :)

Jeg syns jo det blir litt vanskelig. Kommentere bare for at jeg trenger tellende innlegg. Særlig når jeg er av typen som trives mest/kun på lukket forum. Ikke så veldig komfortabel med alt som blir liggende åpent på forum. Har vært aktiv tre svangerskap tidligere på forum, men første gang jeg tester ut babyverden skikkelig.

Ser poenget ditt sunrise og sliter med det samme selv [emoji17]

50 innlegg går fort uten at man må dele så mye personlig :)
Så det klarer dere godt :)

Takk jenter da fikk jeg sjekket jeg er kvalifisert og har nå spurt om tilgang;)

Er det egentlig noe poeng med det lukkede forumet? Syns noen skrev en gang at det ikke var mer aktivitet der [emoji21]

Er det egentlig noe poeng med det lukkede forumet? Syns noen skrev en gang at det ikke var mer aktivitet der [emoji21]

Det er for noen mer betryggende å kunne dele saker og ting som ikke kan leses av alle. Forumet er jo åpent (ellers) for alle, både de som er medlemmer og gjester her, og googlesøk og lignende. Arbeidsgivere kan komme inn for å snoke, venner og bekjente kan oppsøke forumet - og selv om man opptrer under et brukernavn, så kan noen ting bli gjenkjennelige for andre. Derfor er det greit å kunne gjemme seg litt bedre inne på det skjulte forumet, der det faktisk kreves en del innsats før man blir med. Det er få "snokere" som gidder å lage seg brukernavn, føre seg opp på terminlisten og skravle 50 innlegg - gjennom en måneds medlemstid - før man får komme inn og lese det man var nysgjerrig på :)

Så er det jo slik at vi oppfordrer til at det som KAN gå på åpent forum, faktisk gjør det. Det skjulte forumet skal ikke overta for det åpne, men være et tillegg der man kan dele mer personlig og privat med andre som man vet hører til samme terminmåned som en selv uten å måtte tenke på at det ligger åpent for hele verden. For å kjøre en enkel analogi, uten sammenligning for øvrig - det blir litt som å poste i en lukket gruppe på facebook, kontra å poste på veggen sin med innstillingen "offentlig". :)

Syntes det var vits sist på lukket forum så spør du meg så ja. Vett ikke aktivitetsnivået der da jeg ikke har vært der;)

Jeg er absolutt ikke komfortabel med offentlig, googlesøkbar kommentering. Blir iallefall på veldig generelt grunnlag man poster noe da.

Jeg er absolutt ikke komfortabel med offentlig, googlesøkbar kommentering. Blir iallefall på veldig generelt grunnlag man poster noe da.

Det skjønner jeg godt.
For å få nok poster til å bli medlem i det skjulte forumet, og dermed også unngå offentlige, googlesøkbare innlegg, anbefaler jeg "Våre leker". Der er det lett å samle innlegg uten at du må dele noe som helst personlig :)

Back
Topp