Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er definitivt ikke gal iafDefinitivt streker på First response, babyplan stav og strimlene![]()
Enig med @Heffalomp - dette må jo være starten på noe!Du er definitivt ikke gal iaf
Håperhåper å håper ennå litt merJeg ser!! Håper det er din tur nå![]()

ImorgenNår tester du igjen?![]()

Det tenker jeg også! Å de har sensitivitet fra 10 til 25Jeg ser uten problem! Alle disse kan ikke ta feil![]()
Ser de uten å måtte myse! Ser ut som meg når jeg får positiv test dette her. Svir av en hel haug for bekreftelse![]()
så noooe må det da være

Testecrazy, der er jeg nok skyldigVil si du er ganske crazy som tester samtidig med alle merker som er å oppdrive (nesten?)men de er utvilsomt positive! Herlig
![]()
iiiiiiih
Dette er jo 100% positivt. Gleder meg til å se sterkere streker i morgen! Svir du av like mange?Det tenker jeg også! Å de har sensitivitet fra 10 til 25så noooe må det da være
![]()

Mest sannsynligDette er jo 100% positivt. Gleder meg til å se sterkere streker i morgen! Svir du av like mange?![]()

Fine streker jo!!!
Gratulerer!!!

Fine streker jo!!!![]()
Gratulerer!!!
ser du ikke bruker babyplan, er du ikke fornøyd med de? Ser også make sure tidlig har en av de sterkeste strekene!
Du er jo ekspert på dette her, hvilke anbefaler du for tidlig testing?
joda, bp er med, bare ikke tatt bilde.. hehe..Fine streker jo!!!![]()
Gratulerer!!!
ser du ikke bruker babyplan, er du ikke fornøyd med de? Ser også make sure tidlig har en av de sterkeste strekene!
Du er jo ekspert på dette her, hvilke anbefaler du for tidlig testing?
Å takk^^

Takk så myeGratulerer så mye med spiren![]()
![]()