telepohonegames kort

jeg gleder meg og til å se alle korta[:)]
 
ORIGINAL: *MaCa*

Jeg også[8D]

Etter det jeg har sett så er det bare en igjen...Om jeg ikke har blingset...[8|][:D]


niks, du har ikke blingset.. Det er meg som er igjen, og jeg har avtalt med bøggi at det leveres søndag. Som dere kanskje har sett i en annen tråd, så har det skjedd litt mye her og tiden har ikke strukket til..

Om dere skulle ha veldig masse i mot at det ikke blir før søndag, så kan dere bare avsløre, jeg forstår veldig godt om dere ikke orker å vente. Jeg kan evt vise mitt bidrag seinere. [:)]
 
ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: *MaCa*

Jeg også[8D]

Etter det jeg har sett så er det bare en igjen...Om jeg ikke har blingset...[8|][:D]


niks, du har ikke blingset.. Det er meg som er igjen, og jeg har avtalt med bøggi at det leveres søndag. Som dere kanskje har sett i en annen tråd, så har det skjedd litt mye her og tiden har ikke strukket til..

Om dere skulle ha veldig masse i mot at det ikke blir før søndag, så kan dere bare avsløre, jeg forstår veldig godt om dere ikke orker å vente. Jeg kan evt vise mitt bidrag seinere. [:)]


Neineinei...Ikke noe stress her fra...[:D] Ta ting som det kommer...Ikke akkurat kjempe viktig dette da...*synes nå jeg da* [8|]

Bare veldig spent på bidragene...[8D]
 
Gleder meg til å se resultatene[:D] Håper de kommer i kveld[:)]
 
ORIGINAL: MammanTilSnuppa

håper vi kan få melding neste runde på om det er godkjent eller ikke...

 
det har vi vell fått denne gangen, eller jeghar iallefall fått[8D][:D]
 
ORIGINAL: MammanTilSnuppa

håper vi kan få melding neste runde på om det er godkjent eller ikke...


Har prøvd å svare alle kansje jeg har glemt en eller to men, det var ikke så lett når du fikk mange bidrag på en gang.. Beklager det.

Resultate kommer ikke før i morgen venter ennå på et bidrag. Å jeg legger meg snart legger det ut i morgen ettermiddag.
 
Back
Topp