telenor bredbånd

Stolt 2barns mamma

Gift med forumet
hvor lang tid tok det før dere fikk dette montert og til den første regningen kom?? vi fikk det montert i februar og har enda ikke fått en eneste regning[8|]

Faktura kom fort nok, signalene var det verre med [&:]

tok ca 2 mnd før regninga kom. hadde hvertfall bredbånd en god stund før jeg fikk noen regning. [:)]

De kan ikke starte faktureringen før du er koblet opp (altså, før montør har vært på første besøk) så jeg synes det var litt i seneste laget. Nå vet jeg ikke når Telenor sender ut faktura, og om de forskudds- eller etterskuddsfakturerer, men om du ikke har hørt noe nå snart, ville jeg kontaktet kundeservice, eller sjekket om det ligger noe på kundesidene tilgjengelig.

ORIGINAL: *Meya*

De kan ikke starte faktureringen før du er koblet opp (altså, før montør har vært på første besøk) så jeg synes det var litt i seneste laget. Nå vet jeg ikke når Telenor sender ut faktura, og om de forskudds- eller etterskuddsfakturerer, men om du ikke har hørt noe nå snart, ville jeg kontaktet kundeservice, eller sjekket om det ligger noe på kundesidene tilgjengelig.

ja jeg tenkte at jeg skulle gjøre det..er litt kjipt om vi får en regning om noen mnd på noen tusen.

Hos oss (ett annet firma) blir gjerne første faktura for rundt 2,5 til litt over 3 måneder, men det er pga forskudsfakturering, vet ikke om Telenor gjør det.

Back
Topp