Telemark-treff?

Ellu

Elsker forumet
Aner ikke hvor mange vi er fra Telemark og omegn her inne jeg,men... Hadde vært koselig å få til et treff [:)]
Hvor mange er interessert i det og hva er best, på dagen eller kvelden?

Jeg er i alle fall interessert i å treffe andre kommende april-mammaer og for meg er det best på dagen.

ååå [:D] jeg har venta så lenge på en sånn tråd! hehe..
Jeg er fra telemark selv (skien), enig i at det hadde vært koselig å treft andre aprilmammaer :-)
For meg passer det også best på dagen, men går bra om det er på kvelden også :)

Jupp - telemarking her også, men er fra Tokke jeg da. Blir jo litt langt å kjøre. Når vi er kommet så langt i sv.skapet tror jeg ikke jeg orker den turen (bil er tortur for ryggen min). MEN! Når småen er født - DA tar jeg mer enn gjerne bilen og kjører. Dere er nå hjertelig velkommen hit også såklart, men jeg antar de fleste telemarkingene her inne ikke bor så langt bort i gokk som jeg[8D]

ORIGINAL: Pinheiro

ååå [:D] jeg har venta så lenge på en sånn tråd! hehe..
Jeg er fra telemark selv (skien), enig i at det hadde vært koselig å treft andre aprilmammaer :-)
For meg passer det også best på dagen, men går bra om det er på kvelden også :)

Så bra da! [:)]
Når har du termin da?

Vi må nødt til å få til et treff. Vet at det er flere telemarkinger her. Flere interesserte?

ORIGINAL: LisasVerden

Jeg kunne godt være med...har lyst å treffe noen bv jenter jeg og...er jo ikke fra telemark da...er fra sandefjord...men skal føde i skien da :)) Beste plassen har jeg hørt! HIHI. Så jeg slenger meg med om det er ok, og om det passer når dere skal ha det... :)

Så bra! Vi må jo finne et tidspunkt som passer for de fleste da...
Skien er et kjempebra sted å føde [:)]

Jeg vil også :) Bor i Porsgrunn så jeg er med! :D

Var på fødselssamtale på Skien sykehus i går, og da lurte jeg litt på om det var noen her inne som lå inne på romma [;)] Det hadde visst vært mange fødseler på morgenkvisten der oppe i går.. [:D] Var du en av de Lisasverden?

Back
Topp