Telemark og vestfold

Tinkerbell :)

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Ser det er laget flere grupper til de forskjellige områdene vi bor. Tenkte at vi og kunne ha det. Vestfold og telemark ligger jo så tett så går jo ann å samle de?

Når vi kommer litt lenger ut i svangerskapet hadde det jo vært hyggelig å fått til et treff?

Selv bor jeg i Langesund, men flytter til sandefjord i løpet av sommeren.

27.12.14
02.06.10

Jeg bor i Vestfold :-)

Da er vi to i området. Dukker vel flere opp etterhvert:) sist var vi en gruppe på 6 stk som møttes et par ganger i graviditeten og et par ganger etter barna var født. Det var veldig hyggelig!

27.12.14
02.06.10

Da er vi to i området. Dukker vel flere opp etterhvert:) sist var vi en gruppe på 6 stk som møttes et par ganger i graviditeten og et par ganger etter barna var født. Det var veldig hyggelig!

27.12.14
02.06.10

Ja det hørtes veldig hyggelig ut :D jeg er såpass ung at det er få av vennene mine som har barn, så må belage meg på å dra på ulike treff og sånn for å være litt sosial i permen, så jeg ønsker det velkommen hvertfall :D

Taster på iPhone!

Hvilken by bor du i? Du møter nok en del på barseltreff å sånt:) jeg flytter til sandefjord om ikke så lenge så om du bor i nærheten kan vi alltids trille litt sammen:)

27.12.14
02.06.10

Back
Topp