Telefonterror

Nahena

Blir kjent med forumet
Nå e eg, irritert, begynne å nærme seg forbanna!!!
4 dagen på rad nå, driver en person å ringe meg på mobilen, og legger på. Hele tida på skjult id, vet noen koss eg kan spore opp denne jævelen??

Har en nabo som e plaga med det,men det e noen fra utlandet som ringer og når de tar tlf så legger de på,men her e ikke nr skjult så de har klart å spora det opp

bare fort deg og si 'jeg vet hvem du er og jeg annmelder deg nå om det her ikke slutter'...
håper du får slutt på dette, det er ikke gøy det der nei..men tlf selskapet og politi skal kunne finne det ut..[:)]

kan ikke du få en med mørk stemme si litt sån strengt når de ringer: bergen politikammer. ol vet ikke hvor du bor. men kan hende de blir litt skremte da?

men gu så irriterende[:@]

HM..... Tror nok du bør ta kontakt med politiet om dette fortsetter. Sender deg en trøsteklem

Politiet ja...det går nok heller litt tregt derfra.. det du burde gjøre er å ringe til tlf selskapet ditt, be om å få en tjeneste som går ut på at når folk ringer til deg med skjult nr, får de beskjed om legge ved id for å kunne nå gjennom til deg. En annen ting de og har er at om folk ringer med skjult nr, så står det skjult nr på displayet, samt nr de ringer fra likevel...de tjenestene der er ikke alle som har, og enkelte får det bare hvis de jobber i selskapet selv..men legg det frem på en saklig måte, så får du sikkert hjelp midlertidig...[:)]

Kjedelig med tlfterror! Va sjøl plaga med det en periode, og tok kontakt med politiet for å høre om de kunne sjekke det opp. Og det kan de i prinsippet, men sånne saka e IKKE prioritert i det hele tatt. Da må du ha fått en ordentlig trussel eller no.. Kjipt! Håpe de slutte snart da! [>:]

Back
Topp