Telefonselgere

Minismurf

Gift med forumet
Nå ringte det en j---- selger igjen. Jeg bare HATER telefonselgere. Og det er ikke snakk om at jeg gidder å ta telefonen når ukjente nr dukker opp, og evnt. si nei takk. Neida, jeg har ørten telefonselgernr lagret på telefonen som Selger1, Selger2 osv. Så hver gang de ringer trykker jeg kjapt på den rød knappen, så må de jobbe litt mer for penga sine [8D] gossegoss...

hehe det har sambo også gjort hehe
Pappa er mer sånn at han tar telefon og de presenterer seg akkurat som de er kamerat med han så da sier pappa : " nei så hyggelig at du ringer da, hva er det du skal selge nå da?" og så virker han interessert og de begynner å prate om produktet, da legger pappa fra seg røret og lar de prate for seg selv..så går han å legger på røret igjen når de har skjønt han ikke er der mer og lagt på selv [8D]

gjør som seinfeldt........

si at du er litt opptatt.. og spør om du kan få nr dems og ringe tilbake senere... og hjemmenr.
Og når de sier at det kan de ikke gi ut.... så kan du spørre om de misliker å bli oppringt sånn hjemme[8D][8D]

Reserver deg på bronnoysundregisteret.no, det har jeg gjort, og funker helt fint.
Får kanskje 1 telefon i året, da sier jeg bare at jeg er reservert, og de legger på!

ORIGINAL: Minismurf

Nå ringte det en j---- selger igjen. Jeg bare HATER telefonselgere. Og det er ikke snakk om at jeg gidder å ta telefonen når ukjente nr dukker opp, og evnt. si nei takk. Neida, jeg har ørten telefonselgernr lagret på telefonen som Selger1, Selger2 osv. Så hver gang de ringer trykker jeg kjapt på den rød knappen, så må de jobbe litt mer for penga sine [8D] gossegoss...

Akkurat sånn har jeg gjort også! HATER [:@][:@][:@] selgere, så jeg gidder ikke ta mobilen om de ringer!

Meld i fra til Brønøysund....funket for meg[;)]

ORIGINAL: TonjeJenta

si at du er litt opptatt.. og spør om du kan få nr dems og ringe tilbake senere... og hjemmenr.
Og når de sier at det kan de ikke gi ut.... så kan du spørre om de misliker å bli oppringt sånn hjemme[8D][8D]

Fantastisk, den skal jeg prøve neste gang [:D][:D] Hahaha!

ORIGINAL: TonjeJenta

*lol* den har jeg servert et par ganger selv. Og så har jeg fått Nicolai til å rope og skrike rundt meg bare for å irritere selgeren. "nja, jeg hörer litt dårlig, men fortsett du. Hva? Hva sa du igjen? Kan du gjenta det? Häh? Ok,nei javel. Hä? Hä? Va sa du? Ringe igjen senere sa du? Näh, da skal jeg slappe av jeg."

ORIGINAL: harmoni

Reserver deg på bronnoysundregisteret.no, det har jeg gjort, og funker helt fint.
Får kanskje 1 telefon i året, da sier jeg bare at jeg er reservert, og de legger på!

Men det er ikke bare de som kaller seg selgere som ringer, er sånn "markedsundersøkelser/salg", og de ringer MASSE selvom jeg har registret meg [:'(]

Er temmelig sikker på at jeg har reservert meg, jeg og... [8|]

ORIGINAL: harmoni

Jeg har reservert meg der, men får stadig vekk tlf!! Har lagret som "telefonselger1" osv.
De ringer gjerne på lørdagenkvelden liksom[8|] Makan. Legger alltid på, gidder ikke bruke
tid på dem

Jeg er registrert på brønnøysund registeret, men får massevis av telefoner alikevel.[:@]

ORIGINAL: lykkelig mamma til 2

Jeg er registrert på brønnøysund registeret, men får massevis av telefoner alikevel.[:@]

Samme her, blir så forbanna [:@]
Jeg kan ikke ta tlf når di ringer, for jeg klarer ikke si nei [8|] Føler alle saker er bra å støtteliksom [:'(]
Sambo tar den å sier jeg er registrert i brønnøysund [:)]

huff ja, disse telefon selgerne!! [:-] Innrømmer at je selv er ansatt som selger.. men hater å bli oppringt selv, ikke liker je jobben min heller, så er nå på aktiv jobb søking før permisjonene går ut...

man må tåle MYE dritt av folk om man skal jobbe som selger.. Ingen som tenker på at det faktisk er jobben dems å ringe[:-][:-] hehe.. Nå er ikke je av den innpåslitne typen selger da.. for de takler je ikke selv en gang, sikkert derfor je ikke egner meg som selger.. [:)]

Jeg har vært tlf selger , og det funker ikke alltid å registrere seg på brønnøysund registeret.. vi fikk maaaaaaange nr som viste seg å være reserverte[:-]

Og møtte en del av dem som sa det din pappa sa **tvilling85**.. hehe[8D]

Men det eneste vi fikk beskjed om å godta som svar var NEI,JEG ER IKKE INTERESSERT,svarte di nei tror ikke det eller nølende nei svar da har du det gående , for da var det "håp"... huff, jeg er gla jeg slutta som tlf selger , hater jo tlf selgere selv[8D]

Back
Topp