Telefonsamtale.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Fikk en telefonsamtale fra banken Igår. Der bankdamen sier de e lenge siden vi har vart i kontakt å lurer på om ni klara av å betala alla gjell og lån?
Så lurer eg nå på e de Vanligt att de ringer å
Spør om det? Eller Va kan de vara før grunn?

Kanskje det var en åpning for å få dere til å refinansiere?
Merkelig salgsåpning i så fall, man kan jo risikere å fornærme folk.

Fikk en telefonsamtale fra banken Igår. Der bankdamen sier de e lenge siden vi har vart i kontakt å lurer på om ni klara av å betala alla gjell og lån?
Så lurer eg nå på e de Vanligt att de ringer å
Spør om det? Eller Va kan de vara før grunn?
Veit at de kan ringe til gjerne unge kunder (de har ringt min sønn) kun for at de vil holde kontakt, komme med tips/råd/veiledning ol. Du skal ikke føle på at de ringer for at det er en grunn, men trur de fleste seriøse banker og rådgivere gjør det kun for å komme med råd/tips om du trenger det :)

Veit at de kan ringe til gjerne unge kunder (de har ringt min sønn) kun for at de vil holde kontakt, komme med tips/råd/veiledning ol. Du skal ikke føle på at de ringer for at det er en grunn, men trur de fleste seriøse banker og rådgivere gjør det kun for å komme med råd/tips om du trenger det :)

Kanskje det men blev som
Ett stor frågetekken eg efter eg hade lagt på telefonen. Syns de var konstig og før de e alltid mannen som har vart mer i kontakt me de å så ringer de meg å spør.

Kanskje det var en åpning for å få dere til å refinansiere?
Merkelig salgsåpning i så fall, man kan jo risikere å fornærme folk.

Ska eg vara ærlig så blev eg litt førnærmad før de e absolutt ikkje noen problem før oss å betala de lånen me har. De e mer mottsatt.

Kanskje det men blev som
Ett stor frågetekken eg efter eg hade lagt på telefonen. Syns de var konstig og før de e alltid mannen som har vart mer i kontakt me de å så ringer de meg å spør.
Skjønner deg godt, hadde følt det kunstig jeg også. Men jeg tror det er kun en oppfølgingssamtale:) Flott at de gjør det tenker jeg :)

I sommer ringte bankmannen oss, lure på om alt var bra osv. Siden det var lenge siden vi hadde vært i kontakt. Vi stusset litt etterpå vi også, men hørte med andre, og fikk beskjed at det var oppfølgings samtale :-)

Ganske vanlig med en slik oppfølgingssamtale :)

Herreguud i det jeg satt leste denne tråden så ringte søren meg banken og spurte om nettopp dette!! Hahah måtte le så tifeldig... DnB her :p de gjorde det visst fordi det er jo ikke så vanlig at folk kommer innom banken mer ..

Skjønner deg godt, hadde følt det kunstig jeg også. Men jeg tror det er kun en oppfølgingssamtale:) Flott at de gjør det tenker jeg :)
Jo eg syns de var flott gjort men blev bara ? Etterpå. Eg takka før samtalen å sa de var hygeligt å vara kunde hos er.

Back
Topp