Telefon fra St.Olavs i dag

Karius

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Fikk telefon fra St.Olavs i dag om at de hadde mottatt henvisning med at jeg ønsker å føde der. Jeg får ikke føde på vårt lokalsykehus siden jeg har diabetes, da må jeg føde på et sykehus med barneintensiv avd.
Legen lurte på om jeg orket å ta den lange veien om ca 14 dager for å planlegge fødselen, dette både med tanke på diabetesen og pga stor rift etter første fødsel. Jeg takket mer enn gjerne ja til det og sa jeg og mannen fint kunne ta det som en tur. De skulle de sende meg time i posten og det ville ta hele dagen på sykehuset sa legen.... Hehe... Blir godt planlagt den fødselen da ja. Nå har jeg virkelig noe å se fram til om 2 uker kjenner jeg. Får nok igangsettelsen dato da og da blir det straks litt mer virkelig.

Så bra da, godt å ha en dato og forholde seg til :-) Bor du mange timer unna trheim?

Så bra da, godt å ha en dato og forholde seg til :) Bor du mange timer unna trheim?
3 timer ca:) Sist rakk jeg ikke å komme til igansettingsdagen da fødselen startet av seg selv i uke 37, måtte da fraktes i ambulansefly til Trondheim, skulle egentlig ha helikopter, men var for dårlig vær. Håper jeg slipper det denne gangen.

Godt de tar vare på deg :)

Takk:) Ja veldig godt å føle seg godt ivaretatt.

Så bra de tar godt vare på deg :-) hvilken retning fra Trondheim bor du? Jeg bor også ca 3 timer fra Trondheim :-) heldig du som får en dato, er jo så greit å ha noe å forholde seg til! Men får jeg spørre om en ting, hvilken adresse sendte du søknaden om å føde der til? Jeg sende veien en søknad til føden men har fått ett nytt brev fra st. Olavs hvor det kun var et slikt blankt søknadskjema.. Så vet ikke om dem har rota bort søknaden min eller hvorfor jeg må fylle det ut på nytt.. Brevet her kom fra kvinneklinikken..

Så bra de tar godt vare på deg :) hvilken retning fra Trondheim bor du? Jeg bor også ca 3 timer fra Trondheim :) heldig du som får en dato, er jo så greit å ha noe å forholde seg til! Men får jeg spørre om en ting, hvilken adresse sendte du søknaden om å føde der til? Jeg sende veien en søknad til føden men har fått ett nytt brev fra st. Olavs hvor det kun var et slikt blankt søknadskjema.. Så vet ikke om dem har rota bort søknaden min eller hvorfor jeg må fylle det ut på nytt.. Brevet her kom fra kvinneklinikken..
Jeg bor på nordmøre:) Jeg er henvist direkte fra sykehuset her, så aner ikke hvilken adresse som er brukt. Velger du selv å søke til St.Olavs?

Jeg bor på nordmøre:) Jeg er henvist direkte fra sykehuset her, så aner ikke hvilken adresse som er brukt. Velger du selv å søke til St.Olavs?

Okei :-) her jeg bor kan dem ikke ha førstegangs fødende, så vi må velge enten Elverum eller Trondheim.. Bor midt i mellom begge plasser, så velger da Trondheim :-)

Okei :) her jeg bor kan dem ikke ha førstegangs fødende, så vi må velge enten Elverum eller Trondheim.. Bor midt i mellom begge plasser, så velger da Trondheim :)
Jeg har fått de to andre på St.Olavs og var veldig fornøyd da:)

Back
Topp