Telefon fra klinikken

Isabell81

Forelsket i forumet
De ringte fra klinikken nå. Av de 14 eggene de fikk ut så var det ett som ikke var brukende fra begynnelsen av. Så var det 4 av de 13 som var befruktet. 4 er jo sikkert bra, men tenker liksom at det ikke er så mange av 13 egg. Hun sa at det kan fortsatt skje noe med de resterende 9, men de kan ikke sjekke dem noe mer i dag siden de ikke tåler temperaturforandringer. Så da får vi se hva de sier i morgen. Men vi trenger jo ikke mer enn ett egg som er i knallkvalitet da[:)]

HEr var det 5 av 18 som var befruktet dagen etter uttak. På innsettingsdagen var det bare 3 som var bra nok til å settes inn igjen, det som var bra nok til å fryses ble satt inn (de setter alltid inn detbeste egget fremfor å fryse det) og det ble full klaff på 1 forsøk så 4 behøver ikke å være så negativt det altså[:)]

ORIGINAL: Nesing

Foreløpig fire befruktede egg er jo veldig bra, så se positivt på dette! Mulig dere får noen på frys og det er jo en ren bonus. Tross alt ikke det vanligste at man får det [:D][;)].

Dere har jo fire potensielle, det er kjempeflott!!

Har ikke vært i samme prosessen selv, men kjenner mange som har vært det.

Lykke til [:)]

Da blir det evt 1 inn og 3 på frys. Så får håpe at de holder seg like fine til i morgen! Vi får være fornøyd med 4[:)]

ORIGINAL: Nesing

Foreløpig fire befruktede egg er jo veldig bra, så se positivt på dette! Mulig dere får noen på frys og det er jo en ren bonus. Tross alt ikke det vanligste at man får det [:D][;)].

signerer denne eg[:D]

ved mine forsøk så fikk eg ut 16 og 17 egg, kun to ble sotte inn og resten boss. hadde samme følelsen som du har no,men man trenger ikke mange egg[:D]

No ved mitt 3 ICSI fekk eg 4 befrukta av 11 ut. Eg synst og det var litt lite sidan eg ved 2. ICSI hadde 7 av 7 befrukta. Men eg fekk 2 inn og 2 på frys denne gongen[:)] Så satsar på at alle dine 4 klarar seg og at du får 3 på frys og! Masse lykke til!

ORIGINAL: Ivara

Skjønner at du er skuffet, men du trenger bare ETT gullegg vet du.
Lykke til med innsetting i morgen [:)]

ORIGINAL: Ivara

Skjønner at du er skuffet, men du trenger bare ETT gullegg vet du.
Lykke til med innsetting i morgen [:)]

[:)]

Back
Topp