• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Telefon fra jordmor

kariness

Elsker forumet
Skjer mye på forumet for tiden.. Jeg ble ringt av jordmor i dag med beskjed om at jeg har fått UVI.

Forrige kontroll hadde jeg noe feil med urinen, men hun trodde det bare var groms eller utflod, men sendte den inn alikevel.

I dag, nesten 2 uker senere fikk vite at det var en UVI... Noe jeg aldri har hatt før. Jordmor trodde det kunne være grunnen til mensensmertene jeg har hatt!

Nå er jeg da på vei til legen for å få antibiotikakur...

Så mye for å slutte tidlig på jobb når alt dette skjer istedet...

Kjedelig,men godt at det er oppdaget...
Har hatt to runder med uvi og antibiotika,var fin siste prøve så håper det holder seg bra no:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Så kjedelig! Du har jo gått med det en stund då:o håper det går fort over :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Får håpe du blir fort kvitt det nå da :) Bra hun sendte inn prøven i hvetfall :)

Jeg har gått med det veldig lenge. Var jo plaget med disse mensensmertene i to uker før timen min og... Kan jo ha gått med det en måned..

Men nå sier legen at han også vil ta en prøve for å dobbel-sjekke.. Og han syns ikke jeg burde begynne på kuren med en gang :S alle sier så imot hverandre!

Jordmor mente jeg måtte skynde meg til legen og få tatt den kuren I DAG! Rare greier.. Men nå skal jeg nå ta en annen urinprøve også skulle han se om han så noe med UL, pga smertene i livmora..

Uff, ikke noe gøy med motstridende beskjeder da. Men godt legen din sjekker litt annet også da :)

Da har jeg fått svar på urinprøven jeg tok i går da. Negativ.
Hva skjer med verden da!?

Back
Topp