tele2 sheep abonnement

souma

Betatt av forumet
noen som har det, er du fornøyd?
finner ik noe sted på nett for å lese om den[&:]

www.tele2.no

har hatt tele2 Champion i mange år - nå er jeg lei rotet til tele2 og skal bytte i mars/april..

ORIGINAL: Niceday

www.tele2.no

har hatt tele2 Champion i mange år - nå er jeg lei rotet til tele2 og skal bytte i mars/april..

Ja, jeg var heller ikke fornøyd med tele2, har gått over til Lebara, den er billig syns jeg !!

Tele2 super cheap er ikke mulig å bestille lenger. Bare fastpris.

gikk over til tele2 champion etter mange år med dritt netcom.. neste gang jeg skal skifte så skal jeg lese litt om ludo,utrolig billig

ORIGINAL: gullungenmin

ja, derfor finner ik noe å lese om den- men skal ha den siden jeg bestilte den innenfor december men de glemte å aktivere abonnement..
har du den?

Ja da skal du ha det. Nei finner ikke, men er kundebehandle for Tele2;)

Ja da skal du ha det. Nei finner ikke, men er kundebehandle for Tele2;)

ok, da kan du kasnkje si meg litt om det[8D][:D]
takker

tele2 super cheap er mnd avg på 199 fri bruk fram til påske.(gjelder ikke spesialnummere) etter påske går det over til fastpris 199 med 500 ringe minutter,500sms og 500mb internett og 10 mms.

[:D]

tele2 super cheap er mnd avg på 199 fri bruk fram til påske.(gjelder ikke spesialnummere) etter påske går det over til fastpris 199 med 500 ringe minutter,500sms og 500mb internett og 10 mms.

[:D]

hehe, ok takk
du kan jobben du[8D]

her pugges det priser i øst og vest. Og gjerne konkurentene sine ;)

men nå jobber både jeg og samboer sammen på tele2 da[:D]

ORIGINAL: souma

ja, derfor finner ik noe å lese om den- men skal ha den siden jeg bestilte den innenfor december men de glemte å aktivere abonnement..
har du den?

Super Cheap er vel fri bruk for 199,- i mnd, fram til 16.april[:)]
Etter det husker jeg ikke helt hva man blir overført til, men garantert noe "dårlig"[8D] Så husk å bytte til noe annet den dagen.[:)]

ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: souma

har du den?

Super Cheap er vel fri bruk for 199,- i mnd, fram til 16.april[:)]
Etter det husker jeg ikke helt hva man blir overført til, men garantert noe "dårlig"[8D] Så husk å bytte til noe annet den dagen.[:)]

hehe, oppfattet[:D]

her pugges det priser i øst og vest. Og gjerne konkurentene sine ;)

men nå jobber både jeg og samboer sammen på tele2 da[:D]

hehe, heter samerbeid det eller[8|][:D
oi, lurer på om det kreves ekstra utgjifter for bytting til denne abonnement[8|]

Oi, du hadde jo allerede fått ganske detaljert svar[8D]

Back
Topp