Tekstilsett stokke newborn

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Hei. Har sett på bruktmarked at det finnes trekk til stokke newborn som ikke er dette kjedelige beige, men finner ingen på nettbutikkene rundt om.. noen som har tips?

Jeg kjøpe mitt på babyshop. De har litt forskjellig utvalg i de forskjellige butikkene. De skal ha trekkene der det selges tripp trapp stoler.

Ikke på nett.... er det annet i butikk? Ikke noe i nærheten her..

De har vel det hos alle som selger stokke - produkter? Har du sett på stokke sine hjemmesider?

De har vel det hos alle som selger stokke - produkter? Har du sett på stokke sine hjemmesider?
Ja, de har dette kjedelige beige overalt.. men ingenting i farger.. i følge butikken her er det det eneste som finnes nå.. noen sa det at de har gjort det slik for å heller promotere steps stolen og fargerike trekk til den..

Du kan også se på finn. Mange som selger newborn med trekk der. Hør med noen sv dem
Om du bare kan kjøpe trekket.

Bare beige der også..! Ser du no annet enn meg? Altså ikke putene, men trekk til newbornsetet..!
Beklager, jeg så meg litt blind der, de er ikke på lager.
Googlet stokke newborn tekstilsett, da kom de opp.
Beklager.
Var dog innom Barnas Hus for ikke så lenge siden, da hadde de flere tekstilsett inne til newborsettet.

Beklager, jeg så meg litt blind der, de er ikke på lager.
Googlet stokke newborn tekstilsett, da kom de opp.
Beklager.
Var dog innom Barnas Hus for ikke så lenge siden, da hadde de flere tekstilsett inne til newborsettet.
Ok.. 2 t å kjøre t barnas hus her.. men får se hvis jeg er i nærheten

Back
Topp