Tekstil-lapper på tøy/leker osv

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
På nesten alt av tøy, leker, bamser osv er det jo sydd på sånne lapper i tekstil. Enten som vaskeinstruksjon eller warnings på leker/bamser. Hva gjør dere med disse? Klipper dere de, spretter de opp med oppspretter eller lar dere de bare være på?

På små bamser er det jo ikke så koselig synes jeg med sånne lange store lapper :o men kan jo bli litt stikkete om man klipper av og..

Her er alt klippet vekk ;) vanskelig å holde styr på str på klær osv men det får bare gå :) klær bare jeg ser på de :p

På nesten alt av tøy, leker, bamser osv er det jo sydd på sånne lapper i tekstil. Enten som vaskeinstruksjon eller warnings på leker/bamser. Hva gjør dere med disse? Klipper dere de, spretter de opp med oppspretter eller lar dere de bare være på?

På små bamser er det jo ikke så koselig synes jeg med sånne lange store lapper :o men kan jo bli litt stikkete om man klipper av og..

Klipper det av på bamser og leker, men lar de sitte på på klær.

Jeg kommer til å klippe av de som er store og sjenerende på bamser, pledd og kluter. De små er fine å feste navnelapper med telefonnummer på.
På klær kommer jeg til å klippe av eller sprette alt etter om jeg ser at de klør.

Har klippet av det meste, men har og erfaring med at ofte så liker babyen godt å dille med lappene

Klipper av dersom de er irriterende eller dominerende, ellers får de bli. :)

Back
Topp