Tekst til kort *takk for hjelpen, tannlege*

Slappfisk med to små

Glad i forumet
Jeg jobber på tannlegekontor og får all tannbehandling gratis, men likevel er det hyggelig å gi en liten oppmerksomhet til tannlegen som setter av tid til meg[:)]

De andre på kontoret har kjøpt vin til han, men jeg tenkte å prøve meg på å scrappe en sjokoladeeske eller noe i den dur.

Noen som har tips til tekst og evt bilder til å ha på?

Jeg har også tenkt å scrappe kort til min tannlege[:D]

Hadde mega tannlegeskrekk til jeg møtte en faaaantastisk en, har nå vært gjennom rotbehandlinger og fyllinger og fjerning av visdomstenner, og det har gått kjempebra.

Vet ikke helt om jeg har noen forslag til tittelhjelp, men i kortet kan du jo skrive noe om at du takker for at han setter av tid til deg, og at du setter pris på det[:)]

Men gir man tannleger sjokolade da? Trodde de bare spiste... fluor...og sånt[8D]

ORIGINAL: Gammonbaby

Hadde mega tannlegeskrekk til jeg møtte en faaaantastisk en, har nå vært gjennom rotbehandlinger og fyllinger og fjerning av visdomstenner, og det har gått kjempebra.

Vet ikke helt om jeg har noen forslag til tittelhjelp, men i kortet kan du jo skrive noe om at du takker for at han setter av tid til deg, og at du setter pris på det[:)]

Men gir man tannleger sjokolade da? Trodde de bare spiste... fluor...og sånt[8D]

Hahaha, har aldri opplevd et lunchrom som inneholder mer sjokolade enn der jeg er nå... Det er sjokolade og kaker nesten hver dag[:D]

Og takk for tips med tekst[:)]

ORIGINAL: Slappfisk

ORIGINAL: Gammonbaby

Hahaha, har aldri opplevd et lunchrom som inneholder mer sjokolade enn der jeg er nå... Det er sjokolade og kaker nesten hver dag[:D]

Og takk for tips med tekst[:)]

hehe må bare si at det har ikke jeg heller..har jobbet det meste av mitt liv i butikk og der hadde vi ikke sjokolade men da jeg begynte på tannklinikken florerte sjokoladen..vittig[:D]

hva med å feste fluortabeletter midt i blomstene,istedenfor perler og sånt[:D]
eller tannbørstekort istedenfor lipglosskort,hehe...

ORIGINAL: ca3ne

hva med å feste fluortabeletter midt i blomstene,istedenfor perler og sånt[:D]
eller tannbørstekort istedenfor lipglosskort,hehe...

Stilig med fluortabletter i blomstene ja. Den skal prøves[;)]

Back
Topp