Tekst til "gravid" kort. Treng forslag.

Tuppsi

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Vi tenker vi skal fortelje våre foreldre og søsken om graviditeten ved å gje dei eit kort med ei helsing frå mini. 

men, står skikkeleg fast i forhold til kva vi skal skrive på kortet. Vil at det skal være ei fin første helsing frå mini om at i januar kjem eg til verda. :) 

Nokon som kan hjelpe med litt forslag. emoticon

Vi gjorde det samme med forrige. Mamma, pappa og min bror satt vd bordet og vi gav de gver sin konvolutt. Utenpå stod det til onkel, mormor og morfar. Inni stod det noe som:  

Hei Mormor!
Jeg er bitteliten og ligger inne i magen til mammaen min. Her inne er det varmt og godt. Hvis alt går etter planen kommer jeg til verden i juni. Jeg gleder meg sånn til å treffe deg og alle sammen! Dere skal bare se jeg setter deres verden helt på hodet, for når jeg kommer blir jeg sjefen! Håper du vil strikke noen fine klær til meg. :)

Hilsen fra babyen i magen!

Og gjett om mamma strikket ;) Skrev litt annerledes i morfar og onkel sitt kort, men jammen ble det mye tårer! Hormonelle meg griner når jeg tenker tilbake på det. Var helt fantastisk å se ansiktene på de når de leste. Dette var første barnebarnet og høyt ønsket :) Lurer på hvordan vi skal gjøre det denne gangen.... 

Så utrolig fint. :) 
Kan tenke meg at ho strikka ja. :D :D 

Er mine sine sitt første og hans sine andre, men 19 år sidan sist. Så håper det blir stor stas. 

Back
Topp