Tekst til bok

Nattlys

Gift med forumet
Holder jo på å lage fotobok til Pauline[:)]
Å der må det jo stå litt tekst. Synes det er så fryktelig vanskelig!

Men her er noe jeg har skrevet. Er det teit å ha i ei sånn bok?

"Den 19.august 2009 ble livet vårt forandret for alltid. Da ble det klart at vi ventet et lite knøtt! Et lite knøtt som skulle berike vårt liv, få oss til å le og gråte. Et lite knøtt som skulle smelte våre hjerter.

Den 1.desember 2009 dro vi spente og glade til UNN på ultralyd. Vi var utrolig spent på hva som bodde i mammas mage, å lykken var stor da vi fikk vite at vi ventet ei frisk og fin lita jente!

Magen vokste. Vi kjente spark og bevegelser. Å vi ble stadig mer nysgjerrig på hvordan det lille knøttet vårt så ut! Hadde hun mye hår? Lite hår? Blå øyne? Brune øyne? Lignet hun på mamma eller pappa?

Mamma gikk stadig å strøyk seg over magen som vokste. Hun så på magen i speilet, smilte og var så utrolig stolt! Pappa kjente sparkene og hikkene, å han snakket til knøttet som lå der inne.

Lørdag 24.april, sent sent på kvelden kjente mamma at magen ble så rar... Hun lå våken hele natten og kjente etter. Da pappa våknet tidlig søndagsmorgen forklarte mamma hva som skjedde. Vi dro til sykehuset for en liten sjekk. Da ble det klart, lille knøttet ville ut! Vi dro hjem for å hvile. Hele søndagen gikk. Skal dette ta lang tid tro?
Men på mandag, 24.april 2010, kl 13.17 kom verdens nydeligste og helt unike Pauline-Marie til verden! Varm og klissete og bare helt fantastisk.

Kjære Pauline-Marie - vi elske dæ!"

ORIGINAL: turbojenta

syns det var heilt nydelig[:D] men lørdag den 24april og mandag den 24april?? hehe

Ah! Takk! *rette opp med en gang!*

Kjempefint skrevet.. Ble rørt her jeg nå![:)]

Utrolig fin tekst Nattlys! Tenk så kjekt det blir for henne å lese det når hun blir større!!! [:)]

ORIGINAL: *Chixy*

Utrolig fin tekst Nattlys! Tenk så kjekt det blir for henne å lese det når hun blir større!!! [:)]

Sier meg enig her
*trøtt og sliten, så sitter her med tårer i øynene, så søtt atte[:D]*

Sign

ORIGINAL: Toalettet

Kjempefint skrevet.. Ble rørt her jeg nå![:)]

Fikk tårer i øynene jeg!

så koselig skrevet :) Pauline Marie kommer nok til å sette pris på det når hun blir eldre.. vakre ord Nattlys :)

ORIGINAL: drømmende

så koselig skrevet :) Pauline Marie kommer nok til å sette pris på det når hun blir eldre.. vakre ord Nattlys :)

Back
Topp