Tekst til bårekrans

Bajonett

Forelsket i forumet
Min stemor døde denne uken av kreft, 44år gammel.
Hun er egentlig ikke min stemor lenger, siden hun og min far ble separert for nesten 1 1/2år siden, men hun har vært min stemor siden jeg var 6år gammel, så hun kommer alltid til å være det for meg.

Min far, jeg og brødrene mine kjøper en krans sammen, og jeg har fått i oppgave å finne ut hva vi skal skrive på båndet. Er det noen som har forslag? Evt. tips til nettside med forslag?
Jeg har veldig lyst til at det skal være noe som ikke er helt standar.

Det var trist å høre. 

Vi har hatt utrolig mange dødsfall rundt oss det siste året, bl.a. den ene broren min sin mamma. Det jeg husker akuratt nå, at flest har skrevet er:

En siste hilsen.
Takk for alt. 
Takk for alle gode minner. 

Jeg syns det er veldig vanskelig å finne ut hva man skal skrive. Selv syns jeg ord blir så fattige. Man skulle jo så gjerne ha sagt så mye mer...mer enn ord kan forklare.

Så trist å høre!
Til bestefar fra barnebarna hadde vi skrevet
«I sorg ved din båre vi sammen står, og takker for alt gjennom mange år. Dypt i hjertet vi minnene gjemmer, og deg kjære (bestefar) vi aldri glemmer.»
Mulig det blir litt for nært for deres del, men jeg synes det var veldig fint:) Det er kanskje ikke så originalt da, stod i et hefte begravelsesagenten hadde med.

Back
Topp