Tekst Signatur!

~Kathrine~

Forumet er livet
Heisann alle sammen!

Ser ut som jeg startet er egen logo trend her inne her om dagen [:D][:D][:D]

å det er bare så morro å kunne lage egne logoer, som ikke alle har å som blir litt bare til deg!!

Men her er adressa til dere som ikke har fått tak i den, eller har lyst å lage en!

http://cooltext.com/

Lykke til jenter/gutter.

Klem fra Kathrine

Tittei!!

Jeg skal lage meg en i morra jeg også...kjempefine logoer altså!

Koselig å se deg her inne. Alt fint?

Klem, M

Heia!

ja alt er fint her, snakkes åsså til deg på en eller annen tråd [;)]

Formen er mye bedre, endelig...phu!
Men setter kursen hjemover igjen, til Tromsø. Så det er det som står på akurat nu,
vet ikke enda nøyaktig når jeg flytter igjen, men innen 1. April bor jeg hjemme i mitt eget store fine hus igjen. Årsaken er at det er muggsopp her i leiligheta, å det tørr jeg ikke utsette meg og sønnen min for lenger en abselutt nødvendig!

Enn du da, kordan har du det?

Kathrine

Kan tenke meg du har mye å gjøre før du flytter ja. Du fortalte om det for en stund siden. Håper det går greit og at du snart er i orden der oppe i nord. Sønnen din kommer helt sikkert til å trives på skolen der oppe. Godt at formen din er bedre. Ikke noe særlig å være i skral form!

Her er alt fint! Venter selvsagt på at den dumme syklusen skal bedre seg. 5 måneder siden pillestopp nå, så nå vil jeg snart å orden på sakene. hadde vært litt artig å kunne følge med hvor i syklusen jeg befant meg. Men, men, er frisk og rask, og har ikke noe å klage på.

Blei tante den 7. januar når Hanna C fikk en nydelig gutt! Koselig!!

Klem, M

uff. Jeg har fått til å kage teskt og lagre den på dataen min, men bv vil ikke godta den... [:(] Hva har dere gjort for å få det til?

Vil ikke godta den...hmm så merkelig da!
Kansje det er no nytt som har skjedd da?

Ja det va rart, har ikke hørt om noen andre med det problemet....hmm!

Kathrine

*fniiis*

sorry men åssen får jeg dem inn på siden min her??
Kan jeg bli mer blond mon tro??

Når du har laget den ferdig, å lagret den på maskin din så legger du den inn på samme måte som du har lagt inn de andre tickerne dine.

Men du må selv skrive bak teksten din.

Å du laster opp fra din egen maskin på http://www.imageshack.us/

Håpe du får til [:D]

Kathrine

må bare teste om jeg fikk det til.. Hmmm?

jaggu meg klarte jeg det :)

Back
Topp