Tekst i bursdagsinvitasjon

*TreSøteSmå*

Gift med forumet
Tenkte jeg skulle prøve å lage bursdagsinvitasjoner selv denne gangen, men jeg sliter litt med formuleringen her.. Hva har dere skrevet hvis dere har laget selv?
Hun blir 7 år hvis det har noe å si :)

Og et spm til.. Hva synes dere er best, 16.30-19.00 eller 17.00-19.30? Jeg tenker kanskje det blir litt seint med halv 8, men så tenker jeg at det kan bli stress for folk å rekke det til halv 5 pga lekser og henting på sfo/bhg osv..

Jeg har nettopp skrevet innbydelser til barnebursdag. Skrev bare:
Mandag 5.september kl 17.00-19.00 feirer jeg bursdagen min med pølser, kake og skattejakt i *adr*. Håper du vil feire sammen med meg =)
Hilsen ****
Su og tlf

Skrev med sølvtusj på svart kartong og pyntet med klistremerker =)

Takk for svar :)

Hva med å ta det nærmeste helg, så slipper det å kollidere med lekser, middag etc.?

Jeg fyller x år xx.xx, og feirer her hjemme med kaker og brus den xx.xx. F.eks.

*lykkeligst* skrev:
Hva med å ta det nærmeste helg, så slipper det å kollidere med lekser, middag etc.?

Jeg fyller x år xx.xx, og feirer her hjemme med kaker og brus den xx.xx. F.eks.

Jeg lagde akkurat innbydelser for datteren til veninnen min.

I de stod det:

Hei *navnet på gjesten*

Lørdag **.** kl 14-16.30 feirer jeg 6 årsdagen min i *adressen*

Hadde blitt kjempeglad om du ville komme å feire sammen med meg.

Om du ikke kan komme, få mamman eller pappan din til å si fra til mamman min på tlf ********

klem fra *bursdagsbarnet*

Denne uka her skal snuppa mi i 3(!) bursdager til venninner i bhg, og det som står, er stort sett det samme som allerede er foreslått her.
Men jeg ser at det blir mer og mer vanlig å feire med bhg-/ eller skolevenner på lørdager.
Denne uka er det idag, lørdag og søndag her. Det er første gang vi har blitt invitert en søndag, men veldig praktisk synes jeg da

Back
Topp