Teknologien...

Sizzi

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Altså, er det bare meg, eller kan jeg ikke bruke vanlige emojisymbol som jeg har inne på telefonen, på siden her? i det jeg tar det med, ser det ut til å komme med, men blir bare sletta når innlegg publiseres..
Ser det er flere som har litt «rare» innlegg, uten stopp etter setninger, og mistenker det samme er skjedd der..
er der bare jeg som ikke skjønner dette??
Virker såå last year (:laughing002) å lete seg gjennom de emojiene som er lagt inn under smilefjeset her??
Kanskje ikke beste forklaringen, men... :anyone:anyone

Altså, er det bare meg, eller kan jeg ikke bruke vanlige emojisymbol som jeg har inne på telefonen, på siden her? i det jeg tar det med, ser det ut til å komme med, men blir bare sletta når innlegg publiseres..
Ser det er flere som har litt «rare» innlegg, uten stopp etter setninger, og mistenker det samme er skjedd der..
er der bare jeg som ikke skjønner dette??
Virker såå last year :)laughing002) å lete seg gjennom de emojiene som er lagt inn under smilefjeset her??
Kanskje ikke beste forklaringen, men... :anyone:anyone
Enig med deg. Veldig tungvindt og skulle trodd det var bedre løsninger anno 2020 jah :happy3:dance011

Enig med deg. Veldig tungvindt og skulle trodd det var bedre løsninger anno 2020 jah :happy3:dance011
Jaa, bare lurer på om det er noe jeg ikke forstår.... ofte føler jeg setningene ikke får samme betydning (som jeg vol ha frem), dersom jeg ikke får min emoji bak *flirefjes

Haha jeg vet!! Blir så irritert av det :banghead::banghead::banghead: Back to basis da :playful:

Samme irriterer meg litt, rart det skal måtte være så tungvindt.. Har gått tilbake å redigert et par innlegg, da de har sett heelt feil ut når emojiene ikke har blitt med:hilarious:.. Liker ikke de som er her heller, får ikke frem det jeg "vil" :wacky:

Samme irriterer meg litt, rart det skal måtte være så tungvindt.. Har gått tilbake å redigert et par innlegg, da de har sett heelt feil ut når emojiene ikke har blitt med:hilarious:.. Liker ikke de som er her heller, får ikke frem det jeg "vil" :wacky:
Så enig!! Og syns det er vanskelig å se de godt nok på mobilen....

Har vært slik i hvertfall siden jeg fikk første barnet. Så håper jeg for vær gang jeg kommer tilbake til forumet at det har blitt oppdatert slik at vi kan bruke vanlig emoji :p

Trykker alltid feil på emojiene også, og de er så små at jeg ikke ser hva de forskjellige skal bety. :computer005

Godt vi er flere som sliter med det! Hater de derre forum emojiene:banghead: finner som regel ikke noen som passer og blir bare irritert på hele greia :arghh: men er vel kanskje en vanesak? Trodde det fantes en app for forumet, for da hadde teknologien kanskje vært litt bedre?

Så på generelt og om forumet at dette handler om en kode som babyverden leier av en annen tjeneste - og at det er derfor det ikke fungerer. Spørs om dem burde lete etter en annen tjeneste... MEN av erfaring vet jeg at hvis noe kjent og kjært endrer seg drastisk vil dem i samme slengen miste mange faste brukere. Så er sikkert en fin overgang, tenker jeg. Du kan i alle fall bruke hjerte og smilefjes, tror jeg ❤️☺️ (Test)

Så på generelt og om forumet at dette handler om en kode som babyverden leier av en annen tjeneste - og at det er derfor det ikke fungerer. Spørs om dem burde lete etter en annen tjeneste... MEN av erfaring vet jeg at hvis noe kjent og kjært endrer seg drastisk vil dem i samme slengen miste mange faste brukere. Så er sikkert en fin overgang, tenker jeg. Du kan i alle fall bruke hjerte og smilefjes, tror jeg ❤️☺️ (Test)
Sikkert! Og sikkert en vanesak bruke de som er her... jeg bare finner ikke de jeg vil ha, så kan like godt bare trykke frem noen og satse på at en passer;):sorry::p

Back
Topp