Teknisk hjelp

Annnie

Andre møte med forumet
Nybegynner og lurer på hvordan man kan bestemme brukernavn her. Jeg lurer også på om dere andre må logge inn hver eneste gang dere åpner appen.. ? Grattis til alle med to streker, dette er så stas! [emoji16][emoji122][emoji122][emoji324]

Angående det med app'en, det har vært problemer med bv-appen i lengre tid. Jeg bruker TapaTalk-appen i stedet og det fungerer fint. Layout og alt er likt som i den originale app'en :)

Angående det med app'en, det har vært problemer med bv-appen i lengre tid. Jeg bruker TapaTalk-appen i stedet og det fungerer fint. Layout og alt er likt som i den originale app'en :)
Jeg finner ikke igjen noe i den jeg. Og logger du inn med brukernavn og passord som på bv?

Jeg finner ikke igjen noe i den jeg. Og logger du inn med brukernavn og passord som på bv?
Du må søke opp Babyverden (eller bv kanskje) fra TapaTalk. Jeg tror jeg først måtte logge meg inn i selve TapaTalk appen og så i Bv-forum gjennom appen, men kan ikke si jeg husker helt. Har ikke logget meg inn siden jeg lastet den ned. [emoji14]

Back
Topp