Tek folk på magen din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Vil ikke påstå at det skjer ofte. Helst er det guttungen, mannen min og barna i barnehagen som tar på magen min. Svært sjelden andre gjør det. Jeg tror folk flest har respekt for at mange gravide ikke liker det.

Hadde noen jeg kjenner tatt på magen min, er det helt ok. Fremmede - ubehagelig.

Har ikke vært veldig plaga med det, er såpass reservert når det kommer til kroppskontakt (noe jeg tror de fleste merker) at det har gått fint. Var dog i konfirmasjon i går, og der gjorde vel hele slekta opp for at så få har gjort det tidligere da hånda på magen var på plass før jeg fikk klemmen fra nesten hver bidige person.:rolleyes: Gjør meg ikke så mye egentlig, men det føltes litt pussig når det tidligere kun har vært 2. klassingene jeg jobber med som har tatt på magen uten å ha spurt først.:p

Jeg ble tatt på magen for første gang i går av tanten til samboer. Kvapp litt, men gikk helt fint. Men synest det er ok når voksne skal ta at de spør først.

Etter å ha hørt utallige historier fra både kjente og ukjente om at "alle" plutselig tar på magen når du er gravid - så må jeg si overraskende sjelden o_O Jobber i barnehage, og ungene er jo opptatt av magen - men de teller liksom ikke syns jeg. De få voksne som har hatt behov for å kjenne, har spurt først! :happy:

Men må fortelle en litt morsom historie, som satt meg litt ut, og gav meg en god latter etterpå... Jeg var en tur på sykehuset, og kommer samtidig i heisen med en eldre herremann som satt i rullestol. Han ser ettertenksomt på meg, og spør om jeg er frøken xxx (husker ikke navnet han spurte om) nei.. jeg måtte jo si som sant var, at det var jeg jo ikke. Da gliser han og sier fornøyd - "du er gravid!!!" jeg må smile litt, og gi ham rett i det... Da får han ett litt rart uttrykk i ansiktet og sier "det er ikke xxx (samme navn)" :laughing001

Fikk meg en god latter (og Røde kors damen som trillet på denne mannen, så ut som om hun holdt på å dø av forlegenhet)

Stort sett får jeg ha magen min i fred. Svigermor har endelig skjønt at jeg ikke liker p bli tatt på magen, tok bare 4 graviditeter. Har et par venninner som av og til spør hvis han er veldig aktiv, men det syns jeg bare er koselig. Eneste er en av brødrene til mannen som benytter en hver anledning til å kjenne GODT etter på magen min. Vi har en veldig god tone til vanlig og tror egentlig ikke han tenker så mye over det men mannen min flirer godt og mener han har lyst til mer enn å kjenne på magen :bag:

Back
Topp