Tek du lett til tårane i svangerskapet?

M

Moderator Marte

Guest
Skal det mindre til før du tek til tårane no som du er gravid? Eller er du akkurat som før? :)
 
Ja! Har fått forbud av samboer om å se triste hundevideoer. Blir også ekstremt rørt av serier som fødeavdelingen (det ble jeg ikke før!).
 
Blir rørt av fødeavdelingen. Gråter hvis mannen har skjært seg, eller har det vondt. Om det skulle være en diskusjon å mannen sa noe «slemt» så starter strigråten. Heldigvis ikke ofte.
 
Ja!! Blir fort rørt til tårer ❤️
 
Er faktisk ikke så emosjonell denne gangen, kanskje til og med mindre enn vanlig, eller bare helt som normalt. Sist ble jeg lettere rørt og trist/lei meg. :)
 
Ja, er lettrørt i utgangspunktet..:arghh: men nå reagerer jeg sterkere og siper titt og ofte.. :hilarious:
Godt å vite at mann blir normal igjen en gang :oops:
 
Jeg gråter mye lettere enn før, både positive og negative tårer. I tillegg blir jeg ekstremt lett rørt, noe som er veldig uvant for meg, og blir helt knust av at noen jeg er glad i har det vondt (gråt blant annet en hel natt fordi samboeren fikk en kjip beskjed på jobb - etter han hadde glemt hele greia og sovnet, selvfølgelig :rolleyes:).
 
I første svangerskap var det helt ekstremt. Denne gangen føler jeg det ikke er så ille, men litt mer enn vanlig er det jo.
 
Back
Topp