Tek du lett til tårane i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
ALT! :hilarious: en fin sang på radioen, å få servert et glass sjokomelk av min kjære uten å ha bedt om det, noen fine ord.. ja, listen er lang for tiden :p

Føler meg helt frynsete for tiden, og det skal ikke mye til før tårene sitter løst !

Huff ja, særlig når man ser på The Voice på tv’en og noen synger fint.. Må gå på kjøkkenet å skjule meg da ☺️

Ekstremt lettrørt ja!

Jeg så introen til fødeavdelingen idag og kjente tårene presse på av å se alle de skjønne nyfødte

:laughing001

Lettrørt fra før, og verre nå. Helt håpløs, gråter av både triste, fine, og gode ting.:woot:

Jeg er så hormonell! Var ikke slik sist! Flaut! :p

Satt og grein av Smurfs The lost village filmen i sted. Lettrørt ja :D

Oh yes! Griner av alt fra voice, tekst om fødsler, Disney filmer og triste sanger. Det verste er at jeg griner når jeg blir stresset, ingen enkel ting når jeg har personalansvar på jobb. Begynte å grine når en ansatt ble sykemeldt. Så da gikk jeg til legen og gren til han også. Så ble 50% sykemeldt:confused: Tror den mannlige legen ble litt stresset av at det satt en drit hormonell jente å gråt fremfor han :pompus::D

Litt for ofte. Blir spesielt fort rørt av å se på jordmødrene og fødeavdelingen :)

Utrolig emosjonell, vært så ille at jeg helst ikke ville ha folk rundt meg :p Heldigvis litt mer stabil nå :)

Jeg er helt håpløs... Blir rørt og emosjonell omtrent hver eneste dag, pga alt fra at en dommer snur seg i The voice til diskusjoner med mannen. Håper det kommer seg snart :rolleyes:

Back
Topp