Tek barnet ditt tran?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Bruker barnet ditt å ta tran?
Når starta dokker med å gi tran til barnet? :)
 
Må innrømme at med 2 som gulpa så gikk ikkje det. Dei spiser godt med fisk og tar vitaminbjørn.
 
Hver dag. De har fått tran fra de var 4 uker gamle, de er nå 3 og snart 5. :)
 
Nei. De nekter helt. 3 åringen prøvde å helle den ut i dusjen. Etter å ha prøvd flere ganger på dem begge siden fødsel så ga vi opp. De får vitamin bjørner og begge spiser fisk.
 
Ja. Begynte med tran da han var 4 uker gammel. Han elsker det. Kaller det nam nam, og blir sint når han ikke får mer :hilarious:
 
Nei, men de får D-vitamindråper (eldste får dem i yoghurten sin) i tillegg til at vi spiser fisk 2-3 ganger i uka. Eldste får en vitaminbjørn daglig.

Barna mine liker tran faktisk, men de liker absolutt alt av fisk også da :)
 
Ja, hver dag. Hun elsker det! :) Får se hvor lenge det varer, hun er 16 mnd no.

Hun har fått tran siden hun var 3-4 mnd, når jeg ammet gav jeg D-dråper istedet.
 
Jepp, 3åringen tar den lett med skje. Verre med han på snart 1,5 som prøver å dytte bort skjeen :shy:
 
Begynte ved fire uker. Sluttet da han fikk egne meninger og brakk seg hver gang. Blir to i juli og får vitaminer som man tygger og smaker godt i tillegg til vanlig kosthold.
 
Eldste får hurra fisk gelepute og minste får tran kapsel fra lifeline. Tror minste synes det smaker godt nok til å prøve vanlig tran når pakken går tom.
 
Nei, vi gir d-vitamindråper i morgengrøten. Skal nok prøve oss på tran om ikke så lenge. Jenta er 11 måneder. :)
 
Nei, gir d-dråper. Han likte tran, men gulpa så mye så gikk over til bare d-dråper gitt.
 
Back
Topp