Teite ultralyd....

lissom

Forumet er livet
Var på ultralyd i dag.... Og så sier dama at iforhold til babyens størrelse, så flyttes termin en hel måned!! Så jeg skal ha 16 mai i stedet for 16 april.... Isåfall ar jeg ikke gravid engang, når jeg testa positivt???????????!!!!!! Enten har hun dama ikke peiling, eller så er det noe alvorlig galt her!!!!!!!!!!!! Og jeg er jo redd det er det siste. Fikk ny time til ultralyd om 3 uker, men.... det er så lenge til! Og så har jeg en mann som alltid tror det verste, så han er bombesikker på at nå mister vi ungen... Det er jo veldig oppbyggende, da.....

VEt ikke helt hva jeg skal gjøre nå..... Jeg skjønner det ikke, for symfyse-fundus målene har vært helt fine hele tiden??

En HEL j..... måned?????????????????????

[:-]herregud da!!!
nårtid testet du positivt da?

Ca 20.august....??? Jaja, kan vel kanskje stemme, men det er så mye annet som ikke stemmer da???

Sikkert, men tre uker i forskjell synes jeg er ganske mye???

hmmmm.. så hun ikke noe annet da??
grunner?? hva som helst?

ORIGINAL: EmmaT

Men så lenge legen ikke var bekymret, så går det nok bra skal du se [:)]

enig med den emmaT

ORIGINAL: lisemor81

Ca 20.august....??? Jaja, kan vel kanskje stemme, men det er så mye annet som ikke stemmer da???

Viss du testa positivt aug, så blir det vell et mai barn, eller?

Jeg sa bare at da hadde jeg testa positivt veldig tidlig, fikk ikke regnet ut i hodet nøyaktig HVOR tidlig...... før jeg satt i bilen på vei hjem... var helt paff... Får vel bare vente å se... Håper bare alt er bra med det lille knøttet inni magen min.... Ultralyddama sa ikke noe om at noe var galt ellers, men hun så ikke så nøye etter heller, siden jeg må inn senere likevel.... Ble bare så deprimert... Men takk for svar og oppmuntringer!!

det går nok så bra ska du se..
tenk positivt og ikke negativt!!

Følg mensterminen hvis du er sikker på når du hadde siste mens. Den pleier å være ganske riktig.

*knuseklem*
Det ordner seg skal du se vennen min!!! Tenker på deg!!!

En hel mnd??? Det var da ekstremt. Jeg ble flytta 11 dager og syntes det var mye. Sykt at de ikke kan gi deg ul før om tre uker. Blir oppgitt jeg.
Håper på det beste for deg vennen.
Klem

3-4 uker, sa de.. siden de er sikre på at jeg bare er 14-15 uker på vei, så er det ikke no vits å ha UL før jeg egentlig skulle.. Det med terminen er egentlig ikkeså nøye, jeg er mer redd for at noe er galt..

Ul-terminen kan gjerne bli flyttet 1 mnd tilbake, men den har ikke tilbakevirkende kraft, hvis du skjønner... Du kan ikke ta ul-termindatoen og gå tilbake til tid for å finne ut når du ble gravid. Ul-terminen bestemmes ut fra hvor stort barnet er akkurat der og da.... de har masse målinger og skjemaer å gå etter. Du skal ikke bekymre det over dette. Men skjønner at det blir kjedelig å bli satt tilbake nesten 1 mnd da.... Men husk, babyen kommer når den vil det, ul-termin eller ikke...[:)]

Hvem var du til UL hos? regner med det kanskje var privat? Lurer, siden jeg selv bor i område...

Var på Universitetssykehuset i Stavanger................

Back
Topp