Teite tanker.... eg veeeit...

Klesklypa

Gift med forumet
Eg skal på ultralyd i morra
og gleder meg kjemp masse til å forhåpntligvis få vite ka som befinner seg inni magen min! Men så gruer eg meg egentlig litt til det også....
eg harr så lyst på begge deler!!
og isteden for å bli kjempe glad for at eg får enten jente eller gutt, kommer eg til å bli litt lei meg for at eg ikkje fikk det andre...

Eg har ei jente på et og et halvt år, og eg tenker at det hadde vert så kjekt med ei til jente. Å ha ei søster som er så nerm i alder å leike med og betro seg til.. slik eg hadde med mi søster.. + den praktiske sida med de iogmed at barnerommet er super jentete, vi har fløst av "jente-leiker" og alt av kler og utstyr er rosa og lilla :)

Men så hadde det vert så innmari koselig med en liten gutt også! å kunne oppkalle en liten gutt etter pappan min.. Og få en liten bror!! og eg har egentlig bare tenkt å ha 2 barn, så det hadde jo vert så kjekt med en av kver!

så isteden for å tenke jippi det blei "det" kjønnet! Så kommer eg gjerne til å bli litt trist fordi eg liksom har "mista" det andre alterativet...

teite tanker I know.. snakk om å se glasset som halvtomt

Jeg er faktisk også litt redd for å blir skuffet og lei meg, må innrømme det. Vi vil også bare ha to stk og har en gutt fra før. Ønsker jo veeeldig ei lita jente, derfor har jeg gått og sagt til alle at jeg tror det er en gutt inni der og prøver å omstille meg på at det er en gutt der. Kanskje jeg ikke blir skuffet da?

Blir så klart glad bare ungen er frisk, men det er noe med det å ønske en av hver også. Så jeg skjønner deg veldig godt :)

Jeg skal på UL på tirsdag, og jeg er også redd for å bli skuffet og lei meg. Men gleder meg kjempe masse <3
 Er enig med MiniBolle2012, så lenge ungen er frisk, så er jeg glad :)

Jeg er også spent på kjønnet (selvfølgelig også at den er frisk), men bare fordi jeg ønsker å vite hva det er, for å forberede meg. Sist var jeg så innstilt på jente, og så var det plutselig gutt på UL, og da brukte jeg noen mnd på å skjønne at det var en gutt jeg skulle få :P ikke skuffet, men måtte bare innstille hjernen på noe annet, men når gutten kom, så skjønner jeg ikke engang hvordan han kunne vært noe annet enn gutt ;)

Jeg tenker det samme som deg.
Hadde vært moro med jente siden vi har gutt  fra før, mamma har bare guttebarebarn, bonusdattera mi hhar veldig lyst på jente, moro med en av hver, moro å handle jenteklær osv..

Samtidig har jeg veldig lyst på gutt for jeg tror to gutter kommer til å leke bedre sammen. Størsten er sikkelig guttegutt med pappaen som sin store helt og forbilde. Så ettermiddagene går å være med han i vekstedet, lastebilen osv. Noe pappaen syns er veldig morsomt, og mor syns er deilig for da får jeg litt tid ti seg selv ogl hus- og klesvask :)

Back
Topp