Teite syklus!

Froya88

Forumet er livet
Alltid hatt en syklus på 28 dager siden jeg sluttet på p-piller for 9 mnd siden. Aldri en dag under eller over!Men de to siste mnd her.. Forrige var på 32 dager,og nå er jeg på 34 dager og TR er ikke kommet enda!

Blir så sint når kroppen kødder slikt!!![:@] Hva er vitsen!?[:'(]

Føler med deg... jeg har bare hatt to pillefrie uker jeg, og her har ingenting skjedd ennå, så jeg går og håper at jeg kan komme i en normal syklus så fort som mulig...

Sluttet på pillene for to uker siden? Ja,får håpe syklusen din kommer fort i orden da og at du er like heldig som meg da jeg sluttet på pillene! Fikk stabil syklus og alt med en gang,jeg![;)] Så der var jeg heldig!
Men nå... Nå tuller den bare!![:'(]

Irriterende det der.

Jeg trodde også at jeg hadde fin, stabil syklus da jeg sluttet på p-pillene (uten el, men likevel, stabil lengde) 33 og 32 dager vr mine to første pillefrie sykluser. 3 måneder var den neste.... 3 uker den etter der. 2 måneder den etter der igjen (men da hadde jeg EL! Gravid bl jeg ikke da, men dog... jeg hadde i det minste el!) Så hadde jeg en på en måend igjen (men desverre atter en uten el da)

Irriterende hvordan kroppen skal rote. En ting er sikkert, aldri mer hormonprevensjon på meg!

Huff! Høres enda mer slitsomt ut![:'(]
Ja,er utrolig hvordan denne kroppen skal rote det til! Blir så sint!![:@]
Hvorfor vil den ødelegge sånn for oss!?[&:]

Nei,det skal aldri ei pille inn i min munn mer iallfall! Var jo heldig da jeg sluttet og hadde stabil syklus frem til nå!? Så tror jo ikke p-pillene har noe med dette å gjøre,men uansett![:'(]

Dumme piller!!![:@]

Nei, når du har vært stabil så lenge så tror vel ikke jeg heller at det er pillene med deg kanskje, men jeg HÅPER det er p-pillene som roter dt til for meg, for ellers er det noe alvorlig galt med meg...

Uff,virker lite moro å ha det slik altså! Håper det ordner seg snart for deg! At du får en stabil syklus og el HVER mnd istedenfor en gang i blant!

Det hadde vært noe det. Da hadde det vært lettere å sikte på de rette dagene også.. Ikke det, sambo har ikke noe mot at det er vanskelig å vite hvilke dager som er fruktbare, da blir det bare enda mere sengekos da... [;)]

Back
Topp