Teite menn

Ms.ink

Forelsket i forumet
Har sett at det er noen som er uenige med mannen sin iblant, regner med det ikke er bare jeg som er hormonell for tiden :p
Så her kan vi blåse litt ut om hvor teite de er :p :D

Jeg våkner kl 9 hver morgen nå og er kvalm og MÅ spise, Sambo er en ekstremt trøtt type på morgenen.
Jeg mente jo at siden det var søndag skulle vi spise frokost sammen, noe vi sjelden gjør, men han orka ikke å stå opp. Kjenner jeg blir så frustrert, for da hadde jeg ligget en time og venta på at han skulle stå opp med meg. Syns det var sååå dårlig, og sa selvfølgelig i sinne at "man kan likegreit være singel for de spiser jo frokost alene" og gikk ned. Svaret fra hans trøtte, morgengretne tryne var "ja du får bli singel da!"

Her har jeg hatt 2 dager der jeg har vært så sinna.
Så spurte han hva det var: så sa jeg rolig: jeg er bare veldig sinna men uten grunn så er best om du bare lar meg være i ro og ikke prate til meg...

Så tror du ikke han starter å snakke videre... Hallo da mann, jeg ga deg jo en advarsel.

Pang sa det ( slo ikke altså men jeg klikka ) så gikk jeg på rommet å sa la meg være i fred.

Haha disse hormonene assa. Er en smule humørsyk. Illsint den ene øyeblikket og syk etter kjærlighet det andre. Stakkars sambo vet ikke hvor han skal tråkke eller gjøre av seg.

Jeg hater å elsker mannen min om hverandre fortiden. Ene øyeblikket er jeg klar for å pakke å dra. Neste så vil jeg helst ligge oppå han å bare holde fast :P forferdelig! Jeg var ikke slik sist!

Godt jeg ikke er alene!
Jeg har nettopp bedt mannen om å finne seg et hotell han kan bo på, fordi han ikke forstår noen ting. Trooooor kanskje jeg bør avverge at han bestiller noe hotel, vil jo ikke at han skal dra =P

(Selv om jeg fortsatt vil kvele han)

Godt jeg ikke er alene!
Jeg har nettopp bedt mannen om å finne seg et hotell han kan bo på, fordi han ikke forstår noen ting. Trooooor kanskje jeg bør avverge at han bestiller noe hotel, vil jo ikke at han skal dra =P

(Selv om jeg fortsatt vil kvele han)
Hahah! Uffda, han dro vel ikke?

Teite mannen som spiser makrell i tomat på soverommet (han så på kamp) 10 min før jeg skal legge meg når han vet jeg blir dårlig av lukta... :( han lufta fort når han så at jeg hang over doskåla etter å ha lukta den lukta. skal det sies at jeg er konstant kvalm fra jeg våkner opp til jeg sovner og kaster opp flere ganger om dagen, men han trenger vel ikke å frem provosere at jeg skal kaste opp :(

Teite mannen som spiser makrell i tomat på soverommet (han så på kamp) 10 min før jeg skal legge meg når han vet jeg blir dårlig av lukta... :( han lufta fort når han så at jeg hang over doskåla etter å ha lukta den lukta. skal det sies at jeg er konstant kvalm fra jeg våkner opp til jeg sovner og kaster opp flere ganger om dagen, men han trenger vel ikke å frem provosere at jeg skal kaste opp :(
Uff det hørtes ikke noe særlig ut! Håper den kvalmen din gir seg etterhvert <3
Min sambo fant ut at det var lurt å forpeste hele huset idag tidlig med å koke noe svinegreier når han vet at jeg er kvalm på morgenen og hater lukta av kokt gris :p

Back
Topp