Teite mannen.

Rosetaske

Gammel bruker i ny drakt.
Septembermødre <3
"Bestilte" smågodt til kvelden i dag. Og joda, men tror det var 5 biter jeg likte totalt :P. Så nå hR han en stor skål for sg selv fullt med lakris og sjokolade.

Han har sagt unnskyld da, så jeg får vel trosse snø og mørkredsle for å få meg noe smågodt :P

her har gubben lært sender heller meg i stedet eller så ringer han og spørr hva jeg vill ha hehe

Uff! E da ikkje typisk? Senda mannen på butikken igjen:)

Dro på butikken selv jeg :P Da vet jeg at jeg får det jeg vil ha. :P Men altså, det er jo ikke han sin feil at jeg er utrolig sær på godteri og nesten ikke liker noen ting som helst. :P Og det jeg liker skal være av det og det merket.

Jeg også er veldig kresen på smågodtet :) har tatt med mannen i butikken og vist han hvilke biter jeg liker og skrevet liste, sånn at han vet hva han skal handle når han handler :-) i dag er det endelig lørdag og snart tid for lørdagsgodt :D

Uff da... her er mannen godt trent! Noen ganger er jeg heeelt spesifikk til og med: "4 fersken, 2 GULE krokodiller" osv ;)

Synes mannen din var snill som viste omtanke ved å kjøpe det til deg! Her må jeg som regel alltid dra på butikken og hvis mannen hadde kommet hjem med smågodt etc hadde jeg blitt super glad !

Hadde mannen kommet hjem fra butikken med smågodt hadde jeg sett ut som et spørsmålstegn, tror jeg :) Ikke skjedd disse 3-4 årene vi har hatt sammen så langt

Back
Topp