Teite mannen

Melkesjokoladen

Gift med forumet
ÅÅh, kjenner jeg blir litt irritert på han...

Har gått å gledet meg til kvalmen skulle komme (pga at jeg tenkte jeg ble mer sikker i graviditeten da), men nå er det altså kommet og jeg angrer...
Klarer ikke gjøre så mye, alt lukter helt forferdelig og kjenner at jeg brekker meg for ingenting.

Problemet er at mannen ikke skjønner dette og mene at jeg kan fungere som normalt, klarer ikke engang å skifte skitbleie på den ungen jeg har, så da blir det krangling siden jeg bare bæser... Hvordan kan han ikke forstå hvordan jeg har det?!?

Åh, han hadde fått kjørt seg her! (stakkars mannen min!) 
Du fra fra "jeg bærer ditt barn"kortet, det pleier å funke bra her hvis han begynner å bli litt vanskelig å ha med å gjøre, hehe.  

Frøken Muffin skrev:
Åh, han hadde fått kjørt seg her! (stakkars mannen min!) 
Du fra fra "jeg bærer ditt barn"kortet, det pleier å funke bra her hvis han begynner å bli litt vanskelig å ha med å gjøre, hehe.  

Hehe, har prøvd men det funker ikke så bra. Håper han blir å forstå bedre etterhvert :)
Heldigvis er vi venner igjen 3 min etter en diskusjon/krangel, så er jo egentlig ikke så ille. Blir bare så fustrert av å til

Har vel stort sett en snill mann her eg då...
Men viss han glømme seg ut, bler han fort påminna om at han og e skyld i denne kvalmen. Har og måtta dra fram koss han hadde følt seg om han sko gått med spysjukå i 5 veker... Bare uten å måtte spy...  Han jekke seg då! Men så e eg så hormonell at han tør vel kje aent. hehe

Håpe det blir bedre for deg!

Du burde be han sette seg å lese om hva som faktisk foregår i kroppen din. Organene dine jobber på spreng, du bruker all lungekapasiteten din, ting skal strekkes og utvides og hormoner gjør kroppen dårlig.
Jeg har vært ekstremt dårlig i mange uker, og har ikke taklet matlukt i det hele tatt. Så mannen har vært kokk hele tiden. Det er utrolig deilig å få støtten, for han ser at jeg ikke har det bra. Skulle ønske du kunne oppleve det samme, for vi trenger støtte og forståelse. Kanskje du også burde tatt han med til legen/jordmor/gyn og bedt de forklare litt om det som skjer med deg og hva hans rolle burde være. Min gyn sa det rett ut til mannen min, at han måtte passe på meg og vise forståelse. Og han har vært fantastisk <3

huff så slitsomt da.. du får bare forklare omigjen å omigjen hvosdan det er.. han har vel vært kvalm han og noen ganger i livet til å kunne sette seg inn i ting?..lykke til!! ikke alltid like lett det der!

Back
Topp