Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følgende samtale hadde jeg og mannen i går:
Mannen: Hvordan har dagen din vært?
Jeg: Igrunn vært bra, vært kvalm, men sånn dagen har vært bra.
Mannen: Kanskje grunnen til at du er så kvalm er fordi du ikke har en jobb. Og ikke må stå opp tidlig, og har en åtte-til-fire-jobb hvor du må tenke på andre ting enn at du er kvalm? Hadde du hatt en jobb, så hadde du kanskje glemt at du er kvalm. Litt sånn som når man er trøtt. Man står opp og er trøtt, men man glemmer det utover dagen fordi man må fokusere på andre ting på jobb.....
Jeg: Eeeeeeeeh, det er vel ikke sammenlignbart?
Mannen: ÅÅÅÅRH! Hvis du skal være sånn så går det ikke an å diskutere med deg, fordi du har bestemt deg på forhånd å være uenig.
Jeg: .....
Skulle tro det var han som var gravid og hormonell.
oioioi! han hørtes litt hormonell ut ja jeg fikk høre i forrige svangerskap at kanskje det bare var psykisk... Eh... når man spyr 24/7 så føles det ganske virkelig ut
Følgende samtale hadde jeg og mannen i går:
Mannen: Hvordan har dagen din vært?
Jeg: Igrunn vært bra, vært kvalm, men sånn dagen har vært bra.
Mannen: Kanskje grunnen til at du er så kvalm er fordi du ikke har en jobb. Og ikke må stå opp tidlig, og har en åtte-til-fire-jobb hvor du må tenke på andre ting enn at du er kvalm? Hadde du hatt en jobb, så hadde du kanskje glemt at du er kvalm. Litt sånn som når man er trøtt. Man står opp og er trøtt, men man glemmer det utover dagen fordi man må fokusere på andre ting på jobb.....
Jeg: Eeeeeeeeh, det er vel ikke sammenlignbart?
Mannen: ÅÅÅÅRH! Hvis du skal være sånn så går det ikke an å diskutere med deg, fordi du har bestemt deg på forhånd å være uenig.
Jeg: .....
Skulle tro det var han som var gravid og hormonell.
Er nok ganske likt med den kvalmen om man er hjemme eller ute i jobb.. Får ikke gjort noe fra eller til...Poenget var, man blir ikke mer kvalm av å gå hjemme.
Med første mann hadde jeg en god kamerat så når jeg ble gravid klarte han helt alvorlig og spør om det var hans unge!!