Teite bekken!

*spretten*

Betatt av forumet
Jeg er så lei bekkensmerter nå :( Jeg kan nesten ikke gjøre noe før det verker og gjør vondt.
Prøvde nettopp å ommøblere rommet til minstemann men får vondt med en gang og må sitte meg med :( Utrolig kjedelig!

Gidder liksom ikke å sitte i ro hele tiden heller, er ikke noe godt det heller!

Flere som har det sånn? Blir jo så deppa av dette!

Ja jeg også!!! Helt forferdelig:( forsøker å jobbe litt i Hagen, men det ender med at jeg må sette meg å se på :( jeg elsker å gjøre ting, dette er ikke kjekt:(

Her blir alt feil. Sitter jeg for mye, gjør det vondt. Gjør jeg husarbeid og prøver å vær aktiv, gjør det vondt :( blir så møkklei! Ender med at jeg presser meg selv å går rundt å halter resten av dagen og surmuler:(

Høres kjent ut :( Jeg liker også å gjøre noe og blir rastløs når jeg sitter i ro. Er så mye man vil gjøre.

Er fæl med å presse meg jeg å. Og da får man igjen. Verker sånn, spesielt om kvelden.

Merker det går utover humøret. Blir sint for alt. Syns så synd på resten an gjengen i huset :(

Høres kjent ut :( Jeg liker også å gjøre noe og blir rastløs når jeg sitter i ro. Er så mye man vil gjøre.

Er fæl med å presse meg jeg å. Og da får man igjen. Verker sånn, spesielt om kvelden.

Merker det går utover humøret. Blir sint for alt. Syns så synd på resten an gjengen i huset :(
Ja.. Jeg går å unnskylder meg til barna hele tiden. Forkkarer at bebien i magen gjør at min kropp blir fortere sliten og at det er derfor jeg kan være litt sur. Men det hjelper jo ikke på samvittigheten!

Har også mye plager med bekkenet :(
Kan ikke gå langt før det verker og "kniver" . Syns det er tungt og leit, i går var deg riktig ille. I dag noe bedre igjen. Veldig opp og ned, men tenker jeg bør få en henvisning til fysio.

Har også mye plager med bekkenet :(
Kan ikke gå langt før det verker og "kniver" . Syns det er tungt og leit, i går var deg riktig ille. I dag noe bedre igjen. Veldig opp og ned, men tenker jeg bør få en henvisning til fysio.
Off ja... Enten fysio eller kiropraktor, sistnevnte hjelper mye for meg hvertfall, men har mye vondt fremdeles... God bedring:)

Lei lei lei selv!! Endelig ga kvalmen seg så kommer dette liksom.. Når du jobber i butikk og ikke kan sitte på syv timer, ja, altså, gjør jo ikke underverker for bekkenet :p

Sliter skikkelig med bekken her også.
Går noenlunde greit på dagtid . Så kommer ettermiddagen og jeg kan nesten ikke gå :( sterke smerter hele natten så blir dårlig med søvn også.

Sliter her også. Si fra om noen finner link /trening program for å trene opp litt

Jeg hadde det hele svangerskapet, og jeg hadde god hjelp av fysioterapi, selv om jeg utviklet kronisk bekkenleddsyndrom.
Få en henvisning!!
Ikke gjør ting som gjør vondt, ta Paracet, og hvil når enn du kan.

Det blir heldigvis bedre for de fleste etter fødsel.
God bedring! <3

Sliter mye om dagen, blitt 100% sykmeldt

Kvalmen har begynt å gi seg litt og nå kommer bekken plagene for fullt. Vært plaget de siste 7 årene og har trent flere ganger i uken for å holde det ved like. Nå er det plutselig så ille at jeg tror det blir vanskelig å trene det noe opp, så får bare håpe at det blir bedre når babyen får litt tyngde slik som med nummer to. Da var jeg helt fin etter fødsel og kunne trene meg forsiktig opp. Nå må jeg sitte å brette klær tilogmed og mannen må ta all støvsuging og vasking.. har lært endelig :p prøv bekkenbelte eller teiping, kan hjelpe litt. Synes bekken smerter er myye bedre enn kvalmen for nå klarer jeg å tenke litt igjen :) skal prøve å jobbe 100% i morgen! :) er egentlig 75% sykemeldt men jobber jeg fullt i morgen så blir det påskeferie! :)

Back
Topp