Teit!!!

mammatilM&L

Elsker forumet
Når jeg logger inn med mobilen kommer de nyeste trådene fra alle forum opp. Å der ser jeg en tråd som omhandler stygge navn:/
Hva i huleste. Måtte jo innom å lese. Ligger på generelt forresten. Men å diskutere stygge navn da, det finnes da mennesker som heter det!! Dette blir en form for mobbing i mine øyne. Kjenner jeg ble irritert!! Bra navnet til gutten ikke sto der, men så et annet navn jeg elsker..

Enig med deg... har man ikke noe fint å si så kan man la være synes jeg.. Veldig sårende for de som heter det (eller har barn som heter det). Nei, det blir nesten litt sånn "barneskoleopplegg" i mine øyne.. Tåpelig, og veldig unødvendig..

Reagerte litt på det selv, men tenkte kanskje jeg overreagerte... Da gjorde jeg kanskje ikke det...

Jeg la inn et litt sinna svar på den tråden tidligere i dag.

Synes det er på linje med "hvilken øyenfarge synes du er styggest".... Ingen kan jo for navnet sitt!!!!! Håpløst at det liksom skal være ok å snakke om.

Jeg føler ikke jeg overreagerer, mener det må være lov å reagere på slikt;) Synes det er frekt å diskutere slikt. Hadde blitt like forbanna om de skulle diskutert at rødt hår er stygt. Eller om fregner bør dekkes med brunkrem.
Får det ikke ut av hodet :/

Jeg la inn et litt sinna svar på den tråden tidligere i dag.

Synes det er på linje med "hvilken øyenfarge synes du er styggest".... Ingen kan jo for navnet sitt!!!!! Håpløst at det liksom skal være ok å snakke om.

Det var bra du gjorde.
Akkurat. Å foreldre velger det navnene de synes er fine å best. Mobbing liker jeg ikke!!

Ja.. Jeg har faktisk sett navnet til gutten min ble omtalt som rart og ditten og datten inne på et forum jeg bare va tilfeldigvis innom å titta på.. Han har dobbelt navn, og i følge ssb er det 3,2,1,0 som har dette..
Jeg ble faktisk litt såra. Greit nok..at en har forskjellige meninger.. Men er jo måte på hvordan folk gjør og sier ting :(

Skjønner godt at du ble såra. Hadde blitt det om jeg fant navnet på guttungen jeg og. Går ikke inn på den tråden igjen for å se etter..
Da har han et fint navn tenker jeg :) Jeg liker sjeldne navn. Selv har jeg et dobbeltnavn som 3,2,1,1 som har ifølge ssb :)

Alle har forskjellige meninger å alle har navn de kanskje ikke liker, men de trenger ikke spy det ut på en nettside som omhandler barn å hormonelle mødre!

Gikk inn på tråden en gang til jeg, men bare for å rappotere den.
Skrev på rapportmeldingen
"Ønsker å rappotere hele tråden "Hva er det styggeste navnet du vet" Dette er mobbing"

Jeg klarte ikke å la vær, måtte bare.. Den irriterte meg så alt for mye..

Måtte inn og kikke på tråden jeg da.. Syns hele tråden ble litt barnslig ja, og ble overhode ikke såra selv om dattera mi har "snobbenavn" (som topper listene i USA og flere andre land) og sønnen min "hjemmesnekra" navn ;) Smaken er som baken, heldigvis !

Ser det er flere som har kommentert yngstemann sitt navn der inne, min lille hærlige gutt, blir litt trist av at noen synes det er ok å si at navnet hans er stygt, håper han aldri kommer over noe sånt selv :(
Jeg er jo voksen og innser at vi alle har forskjellige meninger om navn, men hva om noen som ikke er voksne enda kommer over en sånn tråd, mens de enda er i en sårbar tid i livet og finner sitt navn, blir trist av tanken :(

herregud, må bare riste på hode og le av det- så utrolig barnslig!! Å her lærer vi barna våre at å mobbe ikke er lov... hmm...
(Kom over noen gode tips der inne faktisk hehe, collin blandt annet=)

Jeg blir så irritert.. Og hvertfall viss folk begynner å frese att på til?!
Det må jo være ti ganger bedre å si noe positivt enn å rakke ned?! Blæhr.. :p

Å jeg må jo "svare".. Prøver å holde meg i "tøylene".. Men får vel høre det regner jeg med :p

Enig. Shikkelig teit tråd å når de ikke forstår at andre kan og faktisk blir såret gjør de bare enda mer dummere :/

Ser det er flere som har kommentert yngstemann sitt navn der inne, min lille hærlige gutt, blir litt trist av at noen synes det er ok å si at navnet hans er stygt, håper han aldri kommer over noe sånt selv :(
Jeg er jo voksen og innser at vi alle har forskjellige meninger om navn, men hva om noen som ikke er voksne enda kommer over en sånn tråd, mens de enda er i en sårbar tid i livet og finner sitt navn, blir trist av tanken :(
Stor klem til deg❤

Ble også skikkelig sur over en slik tråd. Usmakelig og rett og slett mobbing!! Kan ikke skjønne at ikke moderator har slettet den tråden enda!!

Back
Topp