Teit!

Moira

Glad i forumet
Fikk mail nå fra hun jeg har avtale med å hente vogna i morgen, og betale 5500, at hun hadde hørt seg rundt, og at hun har blitt anbefalt å ikke selge vogna for mindre enn 6500, som jeg ikke ikke ga 6000 for den, så måtte hun prøve å selge den til noen andre...

Da sa jeg nei altså... Rett og slett av prinsipp! Da kan jeg reise til Sverige å kjøpe en vogn der til 6300 som er ny, og som jeg kan selge for mer, enn om jeg kjøper hennes vogn.

KJEMPE kjipt, og nå er jeg sinna i grunn - vi hadde jo en avtale... Og nå mister jeg drømmevogna... *sukk*
Jaja - var vel ikke meningen da...

du får holde øynene åpne så dukker den nok opp igjen emoticon

Ja kanskje... jeg har aldri sett duo edgen med dette trekket før, og ikke fører de noe særlig emmaljunga her i byen heller =( I allefall ikke av disse fine. Bare de helt sorte...

Kjedelig når det blir sånn! :/

HELDIGVIS så fikk jeg en mail, hvor hun hadde ombestemt seg, og jeg får hente vogna i morgen til avtalt pris!

Litt sånn at jeg ble usikker av dette, men jeg kjører på. Mannen syns jeg er gal, men han likte også vognen kjempegodt =)

Gleder meg til å få den hjem, selv om det er styggtidlig!!

Så OM det går galt for meg, så kanskje noen av dere har lyst å kjøpe hehe =)

Så irriterende da!! :( Du som var SÅÅ glad.. Vognen er kjempe fin så dette var dumt. Hadde sakt nei av prinsipp jeg også.. ;)

Huff, først ble jeg sint for at hun kunne ombestemme seg på den måten, men så ser jeg jo at det ender godt likevel og det er jo kjempebra! Selv om jeg kan ikke la være å tenke at hun egentlig bare prøvde å presse deg for mer penger uten at hun egentlig hadde tenkt å selge den til noen andre....siden hun ombestemte seg så fort mener jeg... Uansett, det spiller vel ingen rolle! Nå får du drømmevogna - det er jo fantastisk! Nå kommer jeg på at du la ut bilde av den igår uten at jeg fikk sett den, så nå må jeg lete etter den gamle tråden :)

krapyle skrev:
åja, sikkert ei anna som har snakka om den ;)

hehe =) Ligger  iallefall bilde av den i dagboka mi :) Sjekk den der om du vil =)

Back
Topp