teit

nemi.marselia

Forumet er livet
følte mæ litt teit i sta lå på sofaen me føttern på fange t typen, å når æ sku føtte føttern sånn at han kunne røyse sæ sk klarte æ pinadø å vrikke ankelen. sku ikkje trudd sånt va muli

Oi, åssen klarte du det??? Hehe, håper jeg fniser med deg og ikke av deg..!

Haha... åssen klarte du det da??[:D][:D]

Huffda, håper du blir snart bra igjen da![:)]

Uff da... det hørtes ikke godt ut. Håper du kommer deg
fort igjen da, har vel nok å stri med i disse juletider [:)]

Det innlegget skal jeg skrive ut og henge på veggen nemi.marselia - så ser samboeren min at jeg ikke er verdens mest klønete person allikevel... [;)][:D]

ORIGINAL: lenemor

Det innlegget skal jeg skrive ut og henge på veggen nemi.marselia - så ser samboeren min at jeg ikke er verdens mest klønete person allikevel... [;)][:D]

hehe ja trur æ kan få diplomen før mæst klønate snart

Det har jeg klart mange ganger. Ikke så veldig vanskelig å klare slike ting når man er en vimse.

Klarte også å vrikke foten en gang når jeg kjørte bil. Skulle bremse forsiktig. Gjorde det. og når jeg skulle slippe bremsen igjen 1 sek etterpå vrikket jeg foten.

ORIGINAL: miri23

Det har jeg klart mange ganger. Ikke så veldig vanskelig å klare slike ting når man er en vimse.

Klarte også å vrikke foten en gang når jeg kjørte bil. Skulle bremse forsiktig. Gjorde det. og når jeg skulle slippe bremsen igjen 1 sek etterpå vrikket jeg foten.

hehe gått å høre at d e fleir som e klønat. kan skade mæ på ailt. å har faktisk klart å vrikke foten når æ kjørte bil å

Back
Topp