Teit

fano

Gift med forumet
I morgen begynner jeg på sprøyter [:D] MEN jeg fikk jo TR på natt til mandag 10 mai og blødde kraftig i 3 dager, så avtok det, men i dag kommer det jaggu rester både brunt og rødt. Er det normalt da?? Husker ikke fra de andre gangene jeg [8|]

tror det er helt normalt[:D][:D][:D]lykke til med sprøytestart[:D][:D][:D]dette blir spennende.klem

Har ikke ringt inn på riksen. Det kommer fortsatt litt brunt ut. Jeg minns og huske at de andre gangene dro mensen lit lengre. Men det står jo også at man skal ha fått tr minst 3 dager før man begynner på sprøyter, og jeg fikk tr 10 dager før sprøytestart så dete r riktig hvertfall, får satse på at kroppen renser ut gamle rester [:)] jeg velger og tro det hvertfall. I dag er blodprøven tatt på hjemstedet for og sjekke at jeg er nedregulert og i kveld setter jeg første sprøyte med dose på 225 [:D] juhuuuuuuuuuuu

Godt å være i gang med sprøytene[:D]

Håper den høye dosen gjør susen[:)]

Skal bare gå på så høy dose i dag og i morgen, så skal jeg ned til 187.5 igjen. Håper det gjør susen for eggene [:D] Gleder meg faktisk til og sette sprøyta i kveld, haha [:D]

Back
Topp