Teit spm men jeg er bekymret

Uff, ikke godt å være så bekymret :(
Jeg har ikke erfaring selv med G-tester så sent, men i forrige sv.skap sa legen til meg at en test ofte kan bli negativ nærmere uke 12 og utover pga det produseres mindre HCG og morkaka tar over.
Men er du veldig bekymret så ville jeg prøvd å få henvisning til ul.
Håper alt er bra *klem

G tester blir negative litt etter graviditet.. Veninnenmin testet neg uke 9, har datter på 3 nå :) så lenge hcg går jed blir det ikke utslag, å den går ned etterhvert igjen..

Den blir ikke negativ. Fra ca uke 10 synker HCG , men ikke lavere en ca 20.000 og det er ganske mye. En test slår jo ut fra 25 og oppover.

Har nok ingen hensikt å ta test uansett da det vil være HCG i kroppen selv om det ikke er liv.

Hadde bestilt ultralyd... Alt er nok i orden :)

Selv om babyen skulle være død ville du høyst sannsynlig fått positiv test. Selv etter å ha mistet tar det ei stund før HCG er på null så det har ikke noe for seg å teste...

Jeg har hatt ma og den ville fortsatt vært positiv. Er du urolig ville jeg tatt en ul :)

Prøv å slappe av! Jeg har samme tanker av og til. Er en av de få her inne (føles det som) som ikke har tatt tidlig ul eller gått til jordmor enda. Kroppene våres hadde nok gitt beskjed dersom noe var galt. Hva er det som gjør at du tenker babyen er død? Noe spesielt?

Prøv å slappe av! Jeg har samme tanker av og til. Er en av de få her inne (føles det som) som ikke har tatt tidlig ul eller gått til jordmor enda. Kroppene våres hadde nok gitt beskjed dersom noe var galt. Hva er det som gjør at du tenker babyen er død? Noe spesielt?

Akkurat det jeg tenkte da jeg var gravid sist. Kroppen min ga absolutt ingen varsel om at det ikke lenger var liv. Og HCG var jeg full av. Jeg var veldig glad for at jeg gikk på en TUL da og fikk beskjed så jeg ikke gikk enda lengre. Det er selvfølgelig helt individuelt at man har ønsker om TUL, men for min del hadde ikke dette svangerskapet gått om jeg ikke hadde fått en beskjed om at jeg faktisk er gravid via et bilde på en skjerm. Ingen andre ting som indikerer det.

Takk for gode ord <3
Føler meg bare ikke gravid. Er trøtt og noe kvalm men egentlig full av energi og føler meg bedre enn noen gang
Også er det vel fordi alt føles som en evighet til.
Fant ut at jeg var gravid i uke 3 og føler jeg har ventet så lenge på å se / høre no.

Takk for gode ord <3
Føler meg bare ikke gravid. Er trøtt og noe kvalm men egentlig full av energi og føler meg bedre enn noen gang
Også er det vel fordi alt føles som en evighet til.
Fant ut at jeg var gravid i uke 3 og føler jeg har ventet så lenge på å se / høre no.

Har du gått til jordmor? Kanskje hun kan berolige deg.
Blir nok bedre når vi begynner å kjenne liv. Var på første kontroll i dag. Hørte ikke hjertelyd desverre. Så her var det ingen bekreftelse å få. Er 11+4 nå...

Har du gått til jordmor? Kanskje hun kan berolige deg.
Blir nok bedre når vi begynner å kjenne liv. Var på første kontroll i dag. Hørte ikke hjertelyd desverre. Så her var det ingen bekreftelse å få. Er 11+4 nå...
Skal til jordmor om 3 uker.
Lege om 1. Men får vel ikke høre noe hjerte lys så må vel vente i 3 uker til :/
Kjedelig altså!

Back
Topp