Mamma til 4
Elsker forumet
Hvis babyen er død, jeg er 10 + 5 uker.
Vil en test være negativ da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenkte skrive at du kunna jo bare kjøpt en test å teste, men om den da er negativ blir det nok vanskelig å freaka ut...Hvis babyen er død, jeg er 10 + 5 uker.
Prøv å slappe av! Jeg har samme tanker av og til. Er en av de få her inne (føles det som) som ikke har tatt tidlig ul eller gått til jordmor enda. Kroppene våres hadde nok gitt beskjed dersom noe var galt. Hva er det som gjør at du tenker babyen er død? Noe spesielt?
Takk for gode ord <3Prøv å slappe av! Jeg har samme tanker av og til. Er en av de få her inne (føles det som) som ikke har tatt tidlig ul eller gått til jordmor enda. Kroppene våres hadde nok gitt beskjed dersom noe var galt. Hva er det som gjør at du tenker babyen er død? Noe spesielt?
Takk for gode ord <3
Føler meg bare ikke gravid. Er trøtt og noe kvalm men egentlig full av energi og føler meg bedre enn noen gang
Også er det vel fordi alt føles som en evighet til.
Fant ut at jeg var gravid i uke 3 og føler jeg har ventet så lenge på å se / høre no.
Skal til jordmor om 3 uker.Har du gått til jordmor? Kanskje hun kan berolige deg.
Blir nok bedre når vi begynner å kjenne liv. Var på første kontroll i dag. Hørte ikke hjertelyd desverre. Så her var det ingen bekreftelse å få. Er 11+4 nå...