Teit spm, men hva er rett?

FRK John Deere

Forumet er livet
Er i dag 34 uker og 2 dager på vei (utfra tickeren og JM)

Har termin 25 mai

På ticeren står det at det er 40 dager igjen i dag
MEN når jeg teller dager til 25 mai, får jeg 25 dager i mai+ 18 dager igjen av april.. = 43 dager..

Hva er rett?

Jeg har også termin 25. mai. Jordmora mi og legen sier at jeg er 34+1 i dag, og at jeg er har 40 dager igjen på onsdag. Noe mer vet ikke jeg...[:)]

hmm.... er det at svangerskap i "tickerland" (usa?)er på 40 uker, mens her i norge så er det 40 uker og 2 dager, noen regner 40 uker og 3 dager ?

ickeren min viser 35 dager, men jeg har termin 19 mai, så det blir vel etter norsk målestokk 37 dager ca

LINDA KRISTINE: Da sier vi at jm din har rett og at vi er høygravide på onsdag[:D]
-gleder meg å nå den milepælen[:)]

ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode

Er i dag 34 uker og 2 dager på vei (utfra tickeren og JM)

Har termin 25 mai

På ticeren står det at det er 40 dager igjen i dag
MEN når jeg teller dager til 25 mai, får jeg 25 dager i mai+ 18 dager igjen av april.. = 43 dager..

Hva er rett?

Tickern er feil fordi den er amerikansk og i amerika så regner de nøyaktig 40uker i et sv.skap, mens i norge regner vi 40+2/40+3 [;)]

Du kan også gjøre til slik at tickeren viser rikitg uke og antall dager igjen. Da skriver du inn termindato + siste mens :) Min viser riktig på begge deler :)

ORIGINAL: lillebebis

Du kan også gjøre til slik at tickeren viser rikitg uke og antall dager igjen. Da skriver du inn termindato + siste mens :) Min viser riktig på begge deler :)

takk for tipset :) da har jeg ordna tickeren min slik at begge deler er rett. :)

Back
Topp