Teit spørsmål...

Bollebaker

Glad i forumet
Er magene deres flate når dere ligger på ryggen? Jeg ser gravid ut når jeg står, men er ganske så flat når jeg ligger. Er i slutten av uke 19. Når vil den evt vise uansett stilling?

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

JA! Nå har jeg litt mage fra før av da, så blir da ikke heeeeelt flat :P Men det er stor forskjell på når jeg ligger på ryggen og når jeg står. Og ikke bare ser magen stor ut da, men er hard og. Og når jeg ligger på ryggen, så er magen "gele" :P Husker ikke helt når den vil vises uansett stilling jeg. Tenkte aldri over det de to forrige svangerskapene.

her er jeg veldig gravid når jeg står og har en god babykul når eg ligger, magen går inn rett under ribbeina og så opp igjen der lillegutt ligger! og da ser jeg lett når han beveger seg, snart 20 uker:)

Jeg har babymage når jeg står, og når jeg legger meg om kvelden er den "flat", og når jeg våkner med full blære er det babymage igjen ;-)

Haha... Det er mye man kan gruble på, selv om lillgutt var passe stor og i live på onsdag... Godt å kunne lufte sånne rare tanker her!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Den er ikke helt flat når jeg ligger,er en god kul der,men ikke like stor som når jeg står :p

Nå er magen her døgnet rundt, men størst om morgenen og på kvelden før jeg jeg legger meg. Litt mindre liggende, men ikke flat lenger :-D

Siste par ukene har det vært tydelig kul når jeg ligger også, varierer om den er myk eller hard ;) Noen ganger har den vært skikkelig skjev, bare på ene siden. Før det var det kun kul om morgenen før jeg gikk på do :P

Magen har vokst veldig de siste dagene! Men den er langt fra like stor når jeg ligger som når jeg står. Når jeg ligger er det veldig lett å se hvor stor livmoren er ihvertfall:) Den var godt over navler på forrige kontroll:)

Back
Topp