teit spørsmål

vevina

Forumet er livet
hehe
jeg syns brystvortene har blitt større[&:]
altså puppene mine har ikke vokst så mye, blitt litt fyldigere og tyngre kanskje, men niplene står jo konstant utover og er såre, og jeg syns de har blitt større, eller tykkere[8D]
[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

ja samme her, pluss at de har endret litt farge [8D]

hehe :) syns ikke fargen er så endret, men ble stående å kikke i speilet da jeg sto opp idag[8D]
merkelig å se kroppen forandre seg....

Her har de blitt mer ømme, stikker mer ut, og er sinnsykt ømme enda! Ellers så har pattene vokst seg store og fyldige, me LIKE [8D] *fnis*

Her også!
[&:]
Litt mørkere har de også blitt, i tillegg til at jeg har fått flere slike prikker (eller hva jeg skal kalle det) på areolaen også...

Vet ikke helt hva spørsmålet ditt er, men kan jo bare fortelle hvordan jeg har det:)

Mine pupper er blitt større, tyngre, er enormt ømme, og brystvortene har blitt en god del større ja[&:]

Husker sist svangerskap, da ble brystvortene også en del større og ømme, de ble også mye mørkere.
Denne gang er de også mye større, men de har ikke blitt noe mørkere.

De går forresten tilbake til sitt gamle jeg etter ammingen[;)]

ORIGINAL: Mollå

Vet ikke helt hva spørsmålet ditt er, men kan jo bare fortelle hvordan jeg har det:)

Mine pupper er blitt større, tyngre, er enormt ømme, og brystvortene har blitt en god del større ja[&:]

Husker sist svangerskap, da ble brystvortene også en del større og ømme, de ble også mye mørkere.
Denne gang er de også mye større, men de har ikke blitt noe mørkere.

De går forresten tilbake til sitt gamle jeg etter ammingen[;)]

hehe ja var vel egentlig det jeg var ute etter, hvordan det var med dere;)

Back
Topp