Teit spørsmål men.... popcorn

~miluna~

Forumet er livet
går det greit å spise micropop (uåpna 3 pack) som gikk ut oktober 2007? hehe. Liker ikke ting som har gått ut på dato, men er sååå kin på popcorn!! det ække.... fa'li å spise det lissom?

Jeg hadde ikke gjort det!

Men jeg spiser ALDRI noe som er utgått på dato[:D]

ORIGINAL: nettemor

oh shit! det tok jo nesten fyr inni microen der nå! hadde på full effekt og 4 min [&:] stinker brent i hele kåken, kom masse røyk uta hele posen [:-] NO popcorn for me [&o][:@]

Det tror jeg nok helt sikkert du kan gjøre. Hvis det smaker helt pyton så er d jo bare å kaste resten

ORIGINAL: M i l ü n a

oh shit! det tok jo nesten fyr inni microen der nå! hadde på full effekt og 4 min [&:] stinker brent i hele kåken, kom masse røyk uta hele posen [:-] NO popcorn for me [&o][:@]

Er det ikke kun 2min den skal varmes????

samme her[;)]

Det skader jo ikke å prøve da.. Om du får diare etterpå vet du at de 2 andre pakkene skal i søppla[8D]

Ingen fare, det er ikke farlig, det er jo tørka mais da....
men 4 min var litt lenge... prøv 2 og et halv du da blir det bra[:)]

ORIGINAL: veldiglyst

ORIGINAL: M i l ü n a

Er det ikke kun 2min den skal varmes????

ehm... det står 3-5 min på full styrke "varierer fra ovn til ovn" merkelig [8|]
Men saken er jo den at jeg ALDRI har klart å lage popcorn i den ovnen der selv om den er av nyere dato! og forrige gang sverga jeg på at jeg ALDRI MER sku lage no popcorn!! (da hadde jeg brent tre poser på rad... og den siste kasta jeg i gølvet og trampa hardt på..)

Så nå ligger det en ihjelgrilla popcornpose, samt to uåpna nedi containern....

Har du prøvd å poppe på nest-varmeste styrke? Det må vi på vår ovn, tror rett og slett den høyeste styrken blir for varmt for popcornen...Har brent mange poser jeg også nemlig[;)]

hehehe.. [8D] Jeg har spist en del popcorn gjennom tiden. [:D] Og jeg setter den på 2 min og 40 sec, men det er på vår micro da

Back
Topp