Teit søndag!

Det har ikke roet seg :p
Men på skolen må jeg liksom i morgen uansett...!
Håper i det minste på en god natts søvn slik at hodepinen gir seg!
Du har ikke litt blåbær å putte innpå da? (Oral innputt..:p )
Er det "vanlig hodepine" eller sliter du med migrene?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så søte de er der de sover :D
Hehe..Ja, det var bestefaren som bestemte at de skulle ligge der. Hun nekta å sove i bilen på tur dit, så han måtte vise henne hvordan hun skulle gjøre det - i følge han selv.:p Vet ikke hvem som kosa seg mest jeg, altså.;)

Du har ikke litt blåbær å putte innpå da? (Oral innputt..:p )
Er det "vanlig hodepine" eller sliter du med migrene?

Spiste masse blåbær på fjellet :D
Det hender jeg får migrene, men det kjennes ikke ut som det nå. Våknet lørdag morgen med veldig vondt i hodet. Det var veldig fuktig i hytta nå - det kan kanskje være derfor?
Hvorfor jeg ble dårlig i magen aner jeg ikke..

Spiste masse blåbær på fjellet :D
Det hender jeg får migrene, men det kjennes ikke ut som det nå. Våknet lørdag morgen med veldig vondt i hodet. Det var veldig fuktig i hytta nå - det kan kanskje være derfor?
Hvorfor jeg ble dårlig i magen aner jeg ikke..
Rett fra lyngen er beste sorten. :) Var du dårlig i magen før du dro opp dit da?

Masse god bedring iallfall. ♡

Rett fra lyngen er beste sorten. :) Var du dårlig i magen før du dro opp dit da?

Masse god bedring iallfall. ♡

Nei det begynte i går :o
Ingen av de andre som er dårlige heller, så jeg vet ikke.
Takk for det =) Kunne godt vært dette for uten!

Anita : så synd med dårlig natt og at du tråkket over. Håper dere alle får en god natt ikveld :-) er benet bedre?

Ingrid: så koselige bilder ♡ flott plass... elsker fjellet :-)

FruH: god bedring. Håper du er bedre til i morgen :-) *tvitvi*

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ble vekka av kidsa 5.10 idag. Dro til sverige å møtte mamma på senteret. Fikk kjøpt hele fleece dresser til ungene og tykke Ullvang sokker :-)

Kjørte først 20 mil,og deretter måtte jeg hente K og svoger 7 mil unna. Så ble 14 mil ekstra idag :-( hodepine her og... og syyyykt trøtt..

Er det idag Hermine har bursdag eller neste helg??

God kveld!

Vi har feira 2-årsdag hele helga vi :D hun har ikke bursdag før på onsdag men vi tok feiringa nå ;)

I går hadde vi familieselskap med 11 gjester. Idag venner og faddere, 5 gjester idag.

Har servert tapas begge dagene med potetlefser med røkelaks og pastrami, salat, kjøttboller, pølser, potetsalat og brød. En STOR suksess :D Hermine hadde ønska seg agurk, paprika, tomat og mais som bursdagsmat :p OOOOG kake med Ole Brumm og tigergutt og tussi og naffe nøff på! (Sitat Hermine) :)

Jenta var strålende fornøyd da vi sang bursdagssangen og NEKTA å ta av krona :cool:

Hun har fått dukkehus med masse møbler og smådukker, verktøykasse, dukkevogn, masse bøker og pusslespill, pysjamas og truser i bambus og strikka ullkjole. :) Strålende fornøyd bursdagsjente!!! :D

Hun avslutta kvelden i går med å erklære at hun var 2 år og stor jente, og skulle sove aleina på lillerommet (hennes rom) :eek: Senga blei flytta og hun lo og lo da hun fikk legge seg der inne :rolleyes: I morges våkna hun 06.30 og måtte tisse, men nekta å bli med inn i mi seng for hun skulle kose på lillerommet :p La henne tilbake og gikk, og hun sov videre :)

Plutselig så stor jente :eek: :oops: Jeg savna henne i natt og syntes rommet var tomt og rart :p

Go' morn!

Forferdelig natt her! La meg kl 22:30 for å være flink, men sovna ikke før i 4 tiden pga Leoh som også har blitt forkjøla! Var en del plaget av nesen stakkar..og etterhvert lå han bare å skravla :P

Liana skulle opp kl 6!! Men jeg fikk sove litt lenger og sto opp kl 07:30.. SÅÅH skulle jeg sjekke etter noe oppå skapet på rommet, ved å stå i senga.. på tur ned derifra klarte jeg å tråkke over skikkelig:'( helt sinnsykt vindt! :( ikke min dag nei :P

Håper dere andre har hatt en bedre natt og morgen! :)

Men kan legge ved noen bilder jeg tok igår da hvertfall:D
Vis vedlegget 73978
Vis vedlegget 73980
Vis vedlegget 73981
Vis vedlegget 73982
Vis vedlegget 73983
Så morsomme bilder :D

God bedring med både forkjølelse og fot ;)

Så koselige bilder :) Skikkelig søndagsidyll :D

Ja, idyllen ligger heldigvis ikke så langt hjemmefra.:)

Så fin helg dere har hatt da!:D Stas med feiring når man får så mange gjester, fine gaver, masse oppmerksomhet, god mat og flott kake. Flinke jenta som sov på eget rom i natt.:) Står ikke på å være (snart) 2-åring altså..

Ja, idyllen ligger heldigvis ikke så langt hjemmefra.:)

Så fin helg dere har hatt da!:D Stas med feiring når man får så mange gjester, fine gaver, masse oppmerksomhet, god mat og flott kake. Flinke jenta som sov på eget rom i natt.:) Står ikke på å være (snart) 2-åring altså..

Festen gikk overraskende bra! Hun blir jo fort oveveldet og lei dersom hun får for mye oppmerksomhet, men sa bare til gjestene at de måtte ikke alle se på henne samtidig men heller prate med hverandre og da gikk det bra :p

Ja, tenk, 2 år!!! :eek: Synes det skjedde så fort altså!

...men hun erklærte selv i går at hun ville være liten baby og bruke bleie for der skulle hun tisse :confused: Så da droppa vi nattbleien og gikk over til tøybleie på natt :p

Anita : så synd med dårlig natt og at du tråkket over. Håper dere alle får en god natt ikveld :-) er benet bedre?

Ingrid: så koselige bilder ♡ flott plass... elsker fjellet :-)

FruH: god bedring. Håper du er bedre til i morgen :-) *tvitvi*

Benet er litt bedre :) men fortsatt vondt! Halter rundt som em sjømann:P

Så morsomme bilder :D

God bedring med både forkjølelse og fot ;)

Takk :D

Virket som om dere hadde en superfin feiring da:D og tydelig at Hermine føler seg stor siden hun plutselig skulle sove på eget rom:rolleyes: du blir nok vandt med det du å ;)

Back
Topp