Teit ide?

StinkiStini

Forumet er livet
Mannebeinet støpet platt uttafor her, på nedsiden av trappa.
Vi bor i et gammelt hus, 150år omtrentlig.

Jeg har lyst at A skal lage handavtrykket sitt på platten. Hehe
I et hjørne, som et minne fra da hun var lita [:D]

Hadde dere gjor det? [:-]

ja

Sikkert sjarmerende, men jeg tenker at det kan bli en liten felle, at man kan snuble i den eller at det samler seg dritt i den sånn at det ikke ser pent ut.

Ville kanskje heller lagt en avstøpning for seg selv som kunne dekorere utestedet på et annet vis?

ORIGINAL: toneany

Sikkert sjarmerende, men jeg tenker at det kan bli en liten felle, at man kan snuble i den eller at det samler seg dritt i den sånn at det ikke ser pent ut.

Ville kanskje heller lagt en avstøpning for seg selv som kunne dekorere utestedet på et annet vis?

Felle? Hehe

Et lite handtrykk i en kant av platten? [:D]
Tror ikke det blir en felle!

ORIGINAL: StinkiStini

Felle? Hehe

Det trenger jo ikke å bli det, men om resten av platten er helt flat og den er på et sted hvor man går, så skal det ikke mye til før man snubler litt eller tråkker over. Sier ikke at det er en dårlig idè, bare det jeg tenkte på.

ORIGINAL: StinkiStini

Felle? Hehe

Det trenger jo ikke å bli det, men om resten av platten er helt flat og den er på et sted hvor man går, så skal det ikke mye til før man snubler litt eller tråkker over. Sier ikke at det er en dårlig idè, bare det jeg tenkte på.

Skjønner hva du mener, men den ene kanten går helt inntil veggen.
Så det går man ikke uansett[:)]

Men er ikke helt sikker... må vurdere![8D]

Vi har det i gulvet i garasjen våres... Fra alle sammen da :D

ORIGINAL: Miss Trash a lot

uten tvil[:D]

Definitivt! Brødrene mine har gjort det hjemme hos mamma og de[:D]

ORIGINAL: Niih!

ja

Do it [:D]
Vi fikk sånn i går å satt å tenke atte vis jeg hadde kids nå så skulle laga avtrykk jepp [8D]
Istede ble det ei kråke og det var ikke planlagt [8|]

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Dersom dere kun skal ha det ene barnet, så kanskje. Om dere skal ha flere, så nei. Dessuten synes jeg sånt er litt harry jeg da.

nei

Back
Topp