Tegningsblødning?

Væren92

Flørter med forumet
Hei!
To dager over termin, og i dag tidlig når jeg gikk på do kom det en del slim med blod i :nailbiting:
Så lei som jeg er denne graviditeten så tolker jeg alt som tegn på nærstående fødsel selvfølgelig :hilarious:
Noen som har opplevd samme og født ila dagen? :angelic:
De to andre barna begynte fødselen med rier, så aldri opplevd dette før :shy:
:anyone
 
Her gikk slimproppen søndag kveld. Iblandet en god del blod. Fikk rier ganske umiddelbart etterpå, og baby født morgenen etterpå.
 
Her gikk slimproppen søndag kveld. Iblandet en god del blod. Fikk rier ganske umiddelbart etterpå, og baby født morgenen etterpå.

Ååh så fantastisk, gratulerer så mye :D
Håper det samme skjer her! Men kjenner ikke noe annet enn vanlige kynnere enda, men kommer blod hver gang jeg er på do. Burde jeg kontakte fødeavdelingen eller er det unødvendig skal tro? o_O
 
Ååh så fantastisk, gratulerer så mye :D
Håper det samme skjer her! Men kjenner ikke noe annet enn vanlige kynnere enda, men kommer blod hver gang jeg er på do. Burde jeg kontakte fødeavdelingen eller er det unødvendig skal tro? o_O

Det høres ut som slimproppen, men jeg tenker at ved friskt blod skal føden kontaktes.
 
Hei!
To dager over termin, og i dag tidlig når jeg gikk på do kom det en del slim med blod i :nailbiting:
Så lei som jeg er denne graviditeten så tolker jeg alt som tegn på nærstående fødsel selvfølgelig :hilarious:
Noen som har opplevd samme og født ila dagen? :angelic:
De to andre barna begynte fødselen med rier, så aldri opplevd dette før :shy:
:anyone
Sniker.. Dette var mitt første tegn, fødte dagen etter (det startet kanskje et halvt døgn etter tegningsblødningen) :D Lykke til!
 
Første gang var det mye blod blandet i slim, mørkt blod. Når jeg er på do nå, så kommer det lyserosa på papiret, blandet med slim..
Sniker:
Jepp, med nummer 2! Proppen gikk ca 10:30. Hun var ute 17:03. Riene tok seg gradvis opp. Jeg lå med overkroppen over benken og svingte hoftene frem og tilbake mens riene ble sterkere og mannen festet bilsetet :hilarious:

Lykke til, du er nok ikke langt unna ☺️
 
Sniker fra august. Jeg fikk tegningsblødning, i løpet av kvelden tok riene seg litt opp ( veldig svakt, men merkbart ) og på natta så gikk vannet - iløpet av neste dag så var han ute :D
 
Hei!
To dager over termin, og i dag tidlig når jeg gikk på do kom det en del slim med blod i :nailbiting:
Så lei som jeg er denne graviditeten så tolker jeg alt som tegn på nærstående fødsel selvfølgelig :hilarious:
Noen som har opplevd samme og født ila dagen? :angelic:
De to andre barna begynte fødselen med rier, så aldri opplevd dette før :shy:
:anyone
Det høres akkurat ut som det jeg tolket som slimproppen, den gikk to timer etter at jm hadde strippet meg på trivselskontroll 5 dager over termin. Fra slimproppen gikk til baby var født gikk det 4 timer :p Så kan veldig godt hende det er nært forestående! Krysser fingre for deg! :Heartred
 
Jeg fikk tegningsblødning natt til mandag/mandags morgen. Tirsdag kveld var hun ute ❤️
 
Det høres akkurat ut som det jeg tolket som slimproppen, den gikk to timer etter at jm hadde strippet meg på trivselskontroll 5 dager over termin. Fra slimproppen gikk til baby var født gikk det 4 timer :p Så kan veldig godt hende det er nært forestående! Krysser fingre for deg! :Heartred

Ingen tegn til fødsel enda desverre, kjenner jeg mister motet :banghead:
 
Her finnes det ikke et eneste tegn på noenting som helst..er riktignok "bare" 37+2 men har så lyst at ting skal begynne og skje snart!!!
Ikke antydning til fødefjes..livmortappen er ikke og finne så der aner jeg ikke hva ståa er..:banghead: krysser fingrene for at noe skjer snart så jeg slipper å bli satt i gang om rett over to uker!
 
Her finnes det ikke et eneste tegn på noenting som helst..er riktignok "bare" 37+2 men har så lyst at ting skal begynne og skje snart!!!
Ikke antydning til fødefjes..livmortappen er ikke og finne så der aner jeg ikke hva ståa er..:banghead: krysser fingrene for at noe skjer snart så jeg slipper å bli satt i gang om rett over to uker!

Jeg har aldri hatt det berømte fødefjeset :D
Krysser fingrene for det skjer noe med både deg og meg asap!! :D
 
Ja vet du hva!! Krysser alt som krysses kan :woot:

Sa det til samboeren tidligere i dag, at det er en rar følelse å gå rundt og glede seg til man skal få vondt :hilarious: Men virkelig, alt jeg vil er å kjenne de første riene, er sååå klar for å få ut denne babyen :D
 
Sa det til samboeren tidligere i dag, at det er en rar følelse å gå rundt og glede seg til man skal få vondt :hilarious: Men virkelig, alt jeg vil er å kjenne de første riene, er sååå klar for å få ut denne babyen :D

Haha ja det får man si!! Håper å slippe unna stormrier denne gangen da men :hilarious: å at jeg slipper å ende opp med KS igjen! Men klar som et egg for å hilse på lillebror!!!
 
Hvordan gikk det? Skjedd noe mer?:)

Første blodslim kom på mandag, litt kynnere hele den dagen, men ikke mer enn vanlig. Slim og blod når jeg var på do.
Ny klump med blodslim tirsdsgsmorgen, sterkere kynnere utover dagen. Reiste inn til sykehuset ca kl 13 og kl 17 var hun ute :) nydelig og naturlig fødsel :Heartbigred og selvfølgelig, verdens nydeligste baby :Heartbigred
 
Back
Topp