Tegningsblødning?

Bkno5123220

Andre møte med forumet
Hei. våknet tidlig imorges og var på toalettet. Fikk en del blod på papiret når jeg tørket meg. Gikk og la meg igjen og fikk litt kraftigere mensen smerter, som kommer i tide og utide, alså ikke noe jevnt mellomrom. Når jeg sto opp igjen var det fortsatt blod på papiret, og kjenner mens murringer. Er dette tegningsblødning? Eller bør jeg ringe føden nå?

Er du usikker ringer du alltid føden, de kan gi deg råd og fortelle hva du skal gjøre eller om du skal komme inn :)

Høres ut som starten på fødsel. Er du usikker ringer du føden:) Lykke til!

Syns også det høres ut som at fødsel er veldig nært forestående, ring føden du ;) lykke til :)

Var innom på sjekk hos føden, fikk beskjed at jeg var i en latens fase men at åpningen kjentes ut til og være på ca 4cm! Men det er bra og få sjekket hvor blødningen stammer fra, så er glad keg ringte!

Var innom på sjekk hos føden, fikk beskjed at jeg var i en latens fase men at åpningen kjentes ut til og være på ca 4cm! Men det er bra og få sjekket hvor blødningen stammer fra, så er glad keg ringte!
Så spennende! Lykke til:happy:

Lykke til :)

Spennende, lykke til! :Heartred

Jeg fikk en slimete klump med blod i trusa på tirsdag, og med førstemann kom baby ut 4 timer etterpå, så jeg var helt klar for å dra på sykehuset - men så skjedde det ikke noe mer :sorry: jeg er så klaaar

Back
Topp