Tegningsblødning

tvmamma030321

Blir kjent med forumet
Er det noen som har hatt det?
Var på do i sta og gjorde nummer 2 så når jeg var ferdig med tørking og styr så hadde det kommet blod i doskåla. Og det var ikke fra nummer 2 men fra skjeden. Ble så paff at jeg tørka der og det var blod. Som i starten på en mens hvis dere skjønner?
Har snakket med føden å de sa at jeg bare skulle se ann for jeg er 37+4 og skal uansett settes igang på fredag når jeg er uke 38:)
Er 3.gangs men aldri vært borti tegningsblødning før. Skal sies at det er 11 år siden forrige fødsel så husker ingenting:hilarious:
 
Jeg og hadde en blødning etter å ha vært på do med nr 2 forrige dagen. Men det ble med den ene blødningen o_O håpte og trodde kanskje noe var på gang, men den gang ei :arghh:
 
Jeg og hadde en blødning etter å ha vært på do med nr 2 forrige dagen. Men det ble med den ene blødningen o_O håpte og trodde kanskje noe var på gang, men den gang ei :arghh:
Åh, kjedelig:sorry: Jeg har hatt sykt mye kynnere men det er helt rolig nå selvfølgelig:sorry: Skal uansett settes igang om noen dager så stresser ikke med det:) hvor langt er du på vei?
 
Åh, kjedelig:sorry: Jeg har hatt sykt mye kynnere men det er helt rolig nå selvfølgelig:sorry: Skal uansett settes igang om noen dager så stresser ikke med det:) hvor langt er du på vei?
Heldig du er :joyful: Tenk så nærme :D Jeg er 37+1 nå. Forrige kom 12 dager før, så håper han her er rett rundt hjørnet :hilarious:
 
Heldig du er :joyful: Tenk så nærme :D Jeg er 37+1 nå. Forrige kom 12 dager før, så håper han her er rett rundt hjørnet :hilarious:
Hehe, blir veeeldig greit å bli ferdig nå ja:happy: har hatt HG hele sv.skapet så er utrolig klar for å få ut lille:)
Åh, da er det muligheter for at du får før denne gangen også:)
 
Hehe, blir veeeldig greit å bli ferdig nå ja:happy: har hatt HG hele sv.skapet så er utrolig klar for å få ut lille:)
Åh, da er det muligheter for at du får før denne gangen også:)
Huff. Da blir det nok godt å bli ferdig ja! Krysser fingrene for at vi begge snart er ferdige :joyful:
 
Sniker fra mai :)

Hadde tegningsblødning med førstemann og hun ble født 1 eller 2 dager etter (husker ikke helt) :)
 
Jeg hadde tegningsblødning sist, han var ute ca 5 timer etterpå. Riene kom ca 2,5-3 timer etter tegningsblødninga :)
Tenker det må uansett love godt i forhold til hvor modent det er?
Kanskje du slipper at det tar så lang tid når du settes i gang hvis det ikke skjer noe i mellomtiden :)
Masse lykke til! :Heartred
 
Jeg hadde tegningsblødning sist, han var ute ca 5 timer etterpå. Riene kom ca 2,5-3 timer etter tegningsblødninga :)
Tenker det må uansett love godt i forhold til hvor modent det er?
Kanskje du slipper at det tar så lang tid når du settes i gang hvis det ikke skjer noe i mellomtiden :)
Masse lykke til! :Heartred
Stille og rolig her enda. Hadde en runde til med minimalt med blodslim på papiret i gårkveld etter en kjempe hard kynner.
Jeg tenker også at det må love godt mtp modenheten:) Hadde jo vært drømmen å kommet inn med så mye modning og åpning at de bare kunne tatt vannet men det er vell for mye ønsketenkning:hilarious:
Tusen takk:Heartred
 
Back
Topp